Kundsupport med fokus på upphandling

Arbetsbeskrivning

Beskrivning
Mashie FoodTech Solutions AB är ett företag som genom expertkunskap och innovativa IT-lösningar för måltidsprocessen skapar framgångsrika kök med fokus på hälsa, hållbarhet, ekonomi och säkerhet.

Vi bidrar till att alla skall få den mat som de behöver genom alla steg i livet och stödjer viktiga samhällsfunktioner som förskolor, skolor, sjukhus, äldreomsorg och försvar. Vi vill hjälpa våra kunder att nå sina mål snabbare i Agenda 2030.

Som en del av koncernen med 70 medarbetare i Sverige, Norge och Finland kommer du tillhöra vårt Kungsbacka kontor och arbeta med vår produkt Hantera.

 Vi söker nu en kundfokuserad och IT-intresserad medarbetare med goda kunskaper i Excel och med ambitioner att vara med och bidra till utvecklingen i ett växande företag.

Arbetsuppgifter
I tjänsten som Kundsupport ingår det varierande arbetsuppgifter såsom support av IT-stöd, statistikrapporter via telefon och mail, att ge utbildning i de olika programvarorna och aktivt utveckla kunderna i användandet av fler funktioner och program. I tjänsten ingår ett uppdrag som kundansvarig, där du har det övergripande ansvaret för att kundens program är korrekt uppställt och uppdaterat. Du kommer även att bistå våra kunder rådgivande och knappologiskt i deras arbete med att skapa livsmedelsupphandlingar. En gång per år hjälper vi Sveriges kommuner att göra EU-skolmjölkstöds ansökningar.

Kvalifikationer
Tjänsten kräver att du har erfarenhet och goda kunskaper av arbete i olika dataprogram, MS Office, speciellt i Excel, och att du är analytisk. Viktigt är att du är kundfokuserad och har lätt för att skapa goda kundrelationer. Du är stresstålig eftersom arbetet periodvis sker i högt tempo. Du förväntas vara självgående, det vill säga ta ansvar för att arbetet blir utfört med fokus på kundkvalitet. Du är en social lagspelare gentemot dina kollegor och bidrar till god stämning samt har en öppen attityd. Eftersom du kommer att bistå våra kunder under deras upphandlingsförfarande bör du ha tidigare erfarenhet av livsmedelsupphandling och kunskap om LOU.

Meriterande är om du tidigare har erfarenhet från grossistledet och har en bakgrund i kost/livsmedelsbranschen.

Villkor
Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga kompetenser och din inställning, då det är avgörande för att nå goda resultat. Du behärskar det svenska språket mycket väl i både tal och skrift. Meriterande är om du behärskar de finska och/eller norska språket.

Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan slutdatum.

Vi ser fram emot just din ansökan.

Kontaktpersoner på detta företaget

Gunnar Olsson Personalkonsult
0739-056880
stig@galpu gunnar@galpu.se
0768-918079 0739-056880
Gunnar Olsson
0739-05 68 80
Gunnar Olsson Personalkonsult
0739-05 68 80

Sammanfattning

  • Arbetsplats: GALPU AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 juni 2020
  • Ansök senast: 24 juli 2020

Besöksadress

Olovsholmsg. 32
None

Postadress

Olovsholmsg. 32
Borås, 50634

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024