KUNDSUPPORT (SVENSKA OCH ENGELSKA) TILL VÄLKÄND KUND I GÖTEBORG!

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter
I rollen som Kundsupport hos vår kund kommer du arbeta för att ge service och en hög kundnöjdhet. Du kommer ha telefon, chatt och mail som främsta verktyg. Vidare kommer du sökta administration för ärendehantering och vara drivande i att förvalta feedback. Som Kundsupport kommer du även vara ansvarig för att leda, delegera och följa upp ärenden samt agera för att bidra till försäljning. I rollen är du även med och ständigt arbetar för att förbättra verktyg och processer. Tjänsten har en varierande arbetstid vilket kan innebära att arbete även kommer att utövas på kväller och helger.



Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.
Du kommer att arbeta hos vår kund som har arbetsplatsen belagd i Göteborg.


Kvalifikationer
- Du kommunicerar flytande på engelska och norska o tal och skrift
- Du har gedigen erfarenhet av att arbeta i en kundservice-roll
- Det är meriterande om du har erfarenhet av försäljning
- Har du erfarenhet att arbeta i kundtjänst med mail, telefon och chatt som verktyg är det meriterande
- Du kan starta tjänsten 2020-10-05


Personliga egenskaper

För att lyckas i rollen som Kundsupport behöver du ha en naturlig service känsla och ha lätt för att skapa relationer. Du är van att arbeta mot tidsbestämda mål och vara flexibel. Vidare är du kommunikativ, lösningsorienterad, målinriktad, självgående och har lätt för att samarbeta.


Lön
Lön, enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan
Heltid. Vår kund önskar start 2020-10-05 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2020-12-31 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund.

Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande. Ansökningar mottagna senast 2020-09-24 kommer utvärderas för ett första urval.
Sökord: Consumer Relation agent, customer service, kundtjänst, kundservice, support.

Kontaktpersoner på detta företaget

Hanne Widemar
0723990919
Malin Jagerholm
08 410 38 998
Erika Bjäråker
0703732446
Erika Bjäråker
0703-732446
Elise Engström
0768-688595
Emelie Johansson Ljuhs
0723-990920
Malin Jagerholm
0706-69 57 21
Malin Jagerholm
070 669 57 21
Catrin Fjellström
08-41038997
Malin Jagerholm

Sammanfattning

  • Arbetsplats: JobBusters AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 september 2020
  • Ansök senast: 21 oktober 2020

Besöksadress

Essinge Brogata 2, Stockholm
None

Postadress

Essinge Brogata 2
Stockholm, 11261

Liknande jobb


Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

19 april 2024