OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Avdelningen består idag av 9 personer fördelade på 3 tekniker och 6 telefonister placerade i Bräcke.Avdelningen ingår i enheten ServiceDesk & Switchboard som består av 47 medarbetare varav 38 medarbetare är placerade i Örebro.Enheten hanterar ett 80 tal kunder alltifrån stora Exchange server miljöer till mindre Windows server miljöer och klientplattformar. Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta som konto/behörighets tekniker med viss telefonkontakt med våra kunders användare.Vi hanterar idag ca: 2500 ärenden per månad.Vi har en lösningsgrad på 90-100% i Firstline vilket kräver att man är en god tekniker. Kvalifikationer: Vi vill att du skall ha goda kunskaper inom Windows världen.Du skall ha goda kunskaper om konto och behörighets hantering i Active Directory (AD), du bör ha god telefonvana.Du bör också ha ett starkt intresse att hjälpa våra kunders användare på bästa sätt, vara en stark drivkraft för att genomföra förändringar i leveransen.Vidare skall du ha goda kunskaper i Svenska och Engelska både i tal och skrift.Vi önskar även att du har ett stort intresse av att vidareutvecklas.Välkommen med din ansökan via länken nedan senast 2010-04-14.