Kundsupport till Eskilstuna

Kundsupport till Eskilstuna

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
 Trivs du med att supporta via telefon eller kanske till och med på plats?  Vi söker nu för framtida uppdrag  dig som är kunnig inom IT-support. Hos våra kunder kommer du hantera ärenden via e-post och telefon men också direkt på plats. Uppdragen kommer starta löpande och pågå i minst tre månader framåt och ofta med goda chanser till förlängning. Du behöver ha minst 1 års erfarenhet av liknande arbete, trivas med människor och motiveras av att ge god service. Låter det som något för dig? Då är du välkommen att söka tjänsten som IT-support i Eskilstuna – redan idag! 



Ansvarsområden
Du kommer sitta på en  IT avdelning som hanterar en stor mängd inkommande samtal och mail per vecka. Förutom i telefon så kommer du också mest troligen arbeta ute hos användarna och även i kundmottagningen. Alla ärenden (som kan komma via telefon, e-post och webb) ska registreras i olika system. 


Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innebära: 


Ge support på Microsofts operativsystem (Windows XP och Windows 7) liksom Microsoft Office 2003 – 2010 (inklusive Outlook och WebbAcess).
Felsöka PC i nätverksmiljö och supporta på ett användarvänligt och förståeligt sätt.
Hantera fjärrad- och administreringsverktyg som AD, DameWare, Exchange och liknande. 




Arbetstider
 Heltid, kontorstider. Uppdragstid 3 månader med chans till förlängning. 

Kvalifikationer
 Här behöver du: 


Minst 1 års erfarenhet av teknisk support.
Gymnasieutbildning (eller motsvarande) inom IT/data liksom goda färdigheter inom IT/data. 
Goda kunskaper i såväl svenska som engelska i både tal och skrift.

Som person är du pedagogisk, positiv och trivs i arbetet med människor. Du hjälper till genom att göra det svåra enkelt, det finns ju inga dumma frågor – eller hur? För här behöver du tänka serviceorienterat, agera som ambassadören utåt och se varje användares behov. På så sätt gör du dig också populär. Är du dessutom utrustad med tekniskt intresse, nyfiken på nytt och har humor? Då har vi en arbetsplats som du kommer att trivas på! Vi ser det som plus om du har färdigheter i/kunskaper om Agresso, Intrade, Personec och/eller Tekla liksom om du känner till ITIL v3 och/eller ITSM. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Ansökan
 Sista ansökningsdag: 2021-04-11, urval tillämpas löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. 


För information: Sanna Ullbrand, konsultchef, sanna.ullbrand@randstad.se 



Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 mars 2021
  • Ansök senast: 11 april 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


19 maj 2024