Kundsupport till kundreskontra

Kundsupport till kundreskontra

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du intresserad av ekonomi och kundtjänst? Vill du jobba i ett härligt team med mycket kundkontakt? Tycker du det är intressant att utveckla processer och göra jobbet mer effektivt? Då har vi ett uppdrag för dig hos en av våra kunder!

I den här rollen är man en del av teamet på kundreskontran. Vi söker en kommunikativ person som gillar att jobba i ett högt tempo och brett ansvar av arbetsuppgifter. Företaget sitter i trevliga lokaler i Tyresö och du rapporterar till Chef för kundreskontra. 

Ansvarsområden
Ge support via telefon och mail till interna (butiker) och externa kunder gällande div, frågor om order, fakturor och betalningar
Kreditverksamhet, kreditkontroll samt limitsättning
Kundupplägg, nya kunder
Handlägga fakturering, fakturor i retur
Uppdatering av rutindokument avseende sitt eget ansvarsområde
I övrigt förekommande uppgifter gällande underhåll av kundreskontra och kundregister
Inkommande posthantering, fysisk samt elektronisk

Randstad Finance är specialister inom ekonomi och har ett brett samarbete med företag över hela Stockholm. Att vara konsult på Randstad Finance innebär att du är anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Hos oss får du kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Vi anordnar även konsultträffar så att du får träffa dina konsultkollegor på Randstad. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, du får möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. 

Har du frågor kring tjänsten?
Hör av dig till Matilda Lindberg, Consultant Manager, på matilda.lindberg@randstad.se. Vi tar inte emot ansökningar via mail, endast via Randstads hemsida.
 
Rekryteringsprocessen sker löpande, så vänta inte med din ansökan.



Kvalifikationer
1-2 års erfarenhet från kundreskontra eller kundtjänst
Vana att ha kundkontakt
Ekonomiutbildning, gymnasienivå eller högre
Engelska och svenska
Excel 




Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 februari 2023
  • Ansök senast: 31 mars 2023

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023