Kundsupport till Parktrade i centrala Stockholm

Kundsupport till Parktrade i centrala Stockholm

Arbetsbeskrivning

På ParkTrade blir du en del av en stark gemenskap och ett internationellt team som motiveras av att ge förstklassig service. Företaget månar om sin personal och erbjuder möjligheter till att utvecklas vidare internt. Är du en vass problemlösare och vill stärka dina kunskaper inom support? Då kan du vara Parktrades nästa medarbetare!

OM TJÄNSTEN
ParkTrade är ett bolag som bistår europeiska företag och myndigheter med hanteringen av väg- och trafikrelaterade avgifter. Detta genom att tillhandahålla högkvalitiativa system och tjänster för hantering av betalningar och avgifter som främst är utfärdade till utlandsregistrerade fordon.
Här blir du en central del av teamet som hanterar inkommande ärenden från fordonsägare på lokalt språk. Du blir en del av ett sammansvetsat mindre team där ni tillsammans får vara med på bolagets utvecklingsresa framåt.

Du erbjuds
- En arbetsplats med högt i tak där det finns möjligheter att utvecklas och ta större ansvar
- Kollegor som månar om att skapa en arbetsplats med god stämning och en stark sammanhållning
- En tillsvidareanställning med inledande provanställning och tillhörande förmåner, bland annat 5000kr i friskvårdsbidrag
- Trevliga kontorslokaler i centrala Stockholm

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Ta emot och hantera inkomna ärenden från fordonsägare via mail, bland annat kopplade till frågor kring betalningar och fakturor, vägavgifter och passagedata samt information om gällande regler
* På sikt vara delaktig i produktionsplaner
* Bidra till optimal servicenivå och effektivitet


VI SÖKER DIG SOM
- Tidigare erfarenhet av kundservice, kundsupport eller annan likvärdig erfarenhet
- Har god system- och datorvana
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
- Vi ser det som meriterande om du även behärskar danska

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Stresstolerant
- Ordningsam
- Ansvarstagande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET

ParkTrade Europe AB

ParkTrade Europe AB grundades 2005 med en målsättning att hjälpa europeiska myndigheter och företag att hantera alla typer av vägavgifter såsom trängselskatter, infrastrukturavgifter, vägtullar samt parkeringsavgifter. Sedan företaget grundades har de utvecklat två betalningstjänster, Epass24 och ParkiaPay som underlättar för fordonsägare att hantera och betala sina avgifter.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 januari 2025
  • Ansök senast: 22 februari 2025

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Självgående IT-support

23 augusti 2010

Helpdesktekniker till Gävle

24 augusti 2010

Intern kundsupport

11 maj 2010