Kundsupport till San Sac i Linköping

Kundsupport till San Sac i Linköping

Arbetsbeskrivning

San Sac fortsätter att växa och förstärker nu med ytterligare en serviceinriktad och effektiv person med god administrativ förmåga. Med produkter som förenklar bland annat källsortering och återvinning för ca 3000 kunder och 5 miljoner användare är du dagligen med och skapar positiva kundupplevelser och bidrar till en renare värld!

Om företaget
San Sac AB är marknadsledande och har framgångsrikt levererat utrustning för avfallshantering sedan 1962 och erbjuder i dag marknadens bredaste sortiment av utrustning för miljöriktig källsortering. Viktiga kundgrupper utgörs bland annat av kommuner, renhållnings-entreprenörer, fastighetsägare, byggbolag och landsting. San Sac har i dag 35 anställda och omsätter ca 330 Mkr. Huvudkontor med lager finns i Linköping och säljkontor i Stockholm, Göteborg, Lund, Örebro, Trelleborg och i Örnsköldsvik.
Se även www.sansac.se.

San Sac AB är en del av koncernen San Sac Group med företag som erbjuder lösningar för avfallshantering och källsortering i Sverige, Norge, Danmark, England, Frankrike, Polen, Ryssland, Japan och USA. Koncernen har ca 500 anställda och en sammanlagd omsättning på ca 1,8 miljard SEK.
Se även www.sansacgroup.com.


Dina arbetsuppgifter
I kundsupporten ingår du i ett team om fyra kompetenta kollegor där du blir huvudansvarig för vår orderhantering. Orderkorgen erbjuder en spännande mix av enklare och mer komplexa order som både kan innebära lite detektivarbete, och som ger dig möjlighet att lära dig San Sacs produkter och verksamhet på djupet. Du har daglig kontakt med externa kunder och leverantörer där det ofta byggs långsiktiga relationer. Internt har du kontakt med samtliga avdelningar, produktgruppen, lager, sälj och ekonomi, allt för att underlätta smidiga processer och leveranser.

Du blir en viktig kugge i att skapa hög kundnöjdhet genom att säkerställa att våra kunder får rätt produkter, både i tid och till rätt pris. I samarbete med våra innesäljare hanterar du även eventuella reklamations- och returhanteringar.


Din profil
* Vi tror att du har några års relevant arbetslivserfarenhet av administrativt arbete, gärna från en liknande roll.

* Vi kommer att lägga stor vikt vid din personlighet. Vi värdesätter en lösningsorienterad approach, där du lägger stolthet i att jobba effektivt och resultatorienterat, utan att tumma på kvalitén. Du är tydlig och professionell i din kommunikation såväl internt som externt

* Vi har en stor bredd av både produkter och kunder och du behöver inte ha erfarenhet från branschen sedan tidigare men vi förväntar oss att du är orädd och har en vilja att lära


Ansökningsförfarande
I denna rekrytering samarbetar San Sac med Skill. Vi tillämpar löpande urval, sök därför redan idag! Logga in eller registrera ditt CV på www.skill.se

Vid frågor kontakta gärna ansvarig rekryteringskonsult Pehr Gilén, 013-473 20 65 alt. pehr.gilen@skill.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Skill Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 januari 2021
  • Ansök senast: 20 februari 2021

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023