OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Detta är en ovanlig roll inom kundsupport - ovanlig på så sätt att du kommer vara del av en av Europas snabbast växande startups och att du dagligen får komma med idéer på hur ni förbättrar servicen till era kunder. Vi har tre konsulter i detta team idag och de stormtrivs i den föränderliga miljön. Sök idag och var med och påverka Sveriges vårderbjudande redan nästa vecka!
OM TJÄNSTEN
Vår kund är en av Sveriges snabbast växande startup och satsar just nu på att hjälpa svenskarna att testa sig för Corona. Detta har gjort att deras kundsupport växer, och de vill nu välkomna dig till teamet.
ARBETSUPPGIFTER
- Svara på kundärenden i mail och telefon
- Assistera medicinska sekreterare med administrativa arbetsuppgifter
- Komma med idéer och förbättringsförslag som hjälper vår kund att leverera ännu bättre service
- Då detta är en startup kan det vara så att du får göra helt nya saker som inte är kundsupportrelaterade - kul!
VI SÖKER DIG SOM
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
- Har god förståelse av service som du tidigare jobbat med
- Är taggad på att jobba i en startup
- Ett krav är att du bifogar ett personligt brev där du berättar varför du vill jobba på en vård-startup
Som person är du:
- Serviceinriktad
- Flexibel
- Kan ta en idé och praktiskt utföra den
Övrigt:
Start: Omgående, helst vecka 28
Arbetstider: 3 månader initialt. Arbetsiderna är belagda på vardagar, kvällar och helger (40h/veckan)
Skicka in din ansökan under helgen då vi inleder med telefonintervjuer måndag v28.
Lycka till!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231