OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För omgående rekrytering till kund söker vi nu två personer som skall arbeta med kundsupport/administration. Vår kund utvecklar skid- och golfkläder, och är i ett starkt expansiv fas. Huvudkontoret finns i Göteborg, men tjänsten är förlagd till Stockholmskontoret, där det nu arbetar 6 personer. Arbetsuppgifter: Arbetet består av att assistera medarbetare/säljare vid behov, vara i kontakt med kunder och leverantörer per telefon och e-post, samt sedvanliga kontorsgöromål såsom post- och fakturahantering. Profil: -Flytande engelska är ett krav. Meriterande om du kan något annat stort europeiskt språk. -Gärna erfarenhet av ett säljssystem -Flexibel, ibland krävs det att man sitter över ordinarie arbetstid. -Gärna akademisk examen -Villig att hjälpa till där det behövs. -Positiv och serviceminded -Ordningsam och noggrann