OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kundsupportmedarbetare
Kundsupportmedarbetare i Liljeholmen
Vi söker i nu en kundsupportmedarbetare till vår kund i centrala Liljeholmen i Stockholm. Har du tidigare arbetat i kundsupport/kundservice eller administration samt har en vana att hjälpa kunder över telefon och mail? Är du dessutom van att arbeta med datorn och inom ärendesystem eller CRM? Då kan du vara den vi söker. Låter det här som något för dig? Då ser vi fram emot din ansökan redan idag!
Omfattning: Heltid, start omgående tom 30 juni 2019 med god chans till förlängning, arbetstider är vardagar 8.00-17.00 (viss möjlighet till flex finns).
Arbetsbeskrivning:
Arbetsplatsen är trevlig och familjär med en gemytlig atmosfär! Här kommer du arbeta i ett öppet kontorslandskap med ditt team på cirka 10 kollegor i härliga Liljeholmen. Till arbetsplatsen tar du dig lätt kommunalt och det finns mycket affärer och lunchmöjligheter i närheten. I arbetet kommer du använda främst telefon och mail för att besvara frågor och ärenden från kunder.
Exempel på dina arbetsuppgifter:
• Support till användare i flera olika IT-system framför allt via telefon och mail.
• Svara på frågor och ärenden som rör brandskyddföreningen exempelvis deras produkter eller utbildningar.
• Allmänna administrativa arbetsuppgifter.
Kvalifikationer:
Här behöver du:
• Avklarad gymnasieutbildning samt god svenska och engelska i såväl tal som skrift.
• Arbetslivserfarenhet av en liknande roll. Exempelvis någon form av kundsupport/kundservice eller administration.
• Du ska ha en vana att ge support till kunder över mail eller telefon.
• Du är en van datoranvändare med ett intresse för IT samt van att arbeta med system för ärendehantering eller CRM.
Vi ser det som meriterande (ej krav) avteknisk suppor samt . eftergymnasial utbildning inom IT eller administrationses.Det är även meriterande med färdigheter inom systemet Netsuit,
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi ser att du vill ge kunden den bästa möjliga servicen och är målmedveten att nå detta. Som person är har du förmågan att lösa problem som uppstår på ett effektivt, konstruktivt och professionellt sätt, du ser helheten. Du tycker det är viktigt att du och dina kollegor arbetar som ett lag och tillsammans når framgång, du är positiv och sprider bra energi. Du är också van att ta stort ansvar för det självständiga arbetet.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.
Sista ansökningsdag: 2019-02-08, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Marica Blomqvist | marica.blomqvist@randstad.se [ mailto:marica.blomqvist@randstad.se ] |
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström