Kundsupportmedarbetare till internationell kund i Jordbro

Arbetsbeskrivning

Ingress
Otiga Stockholm söker efter en engagerad och intresserad Teknisk Supportmedarbetare omgående, på heltid. Som Konsult kommer du att arbeta arbeta på uppdrag hos vår kund i Jordbro, där vi på Otiga är din arbetsgivare. Är du intresserad? Läs då vidare!

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Teknisk Supportmedarbetare innebär arbetsuppgifterna i att besvara frågor ifrån kunder, genom att hantera inkommande ärenden via telefon och mail. Arbetet utförs främst via arbetsverktygen telefon och mail, där du kan komma att besvara samtal och frågor som kan innebära funderingar om kundregistrering, felanmälningar och fakturafrågor. Du ger support via telefon och uppdaterar information till kunder, därmed kräver arbetet hög servicekänsla. I rollen ingår arbete i att administrera och dokumentera samtal och kundfrågor. Arbetstiderna är förlagda måndag-fredag, cirka kl 08-17:00. Du kommer att tillhöra ett team på cirka fem personer samt sitta i trevliga lokaler hos kund. Rollen innebär att du arbetar självständigt men har kollegor nära till hands där gruppen diskuterar eventuella problemlösningar tillsammans. Kundsupportteamet ute hos kund förmedlar en god teamkänsla och gruppgemenskapen är god. Rollen kan innebära att tillsammans med andra ansvara för företagets växel.

Ansökning
Tillsättning av tjänsten sker omgående och kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi ser att du som söker tjänsten är tillgänglig för arbete from. den 14/12-2020. Skicka in ditt CV via vår hemsida www.otiga.se. Välkommen med din ansökan!

Din profil
Som person är du högt serviceinriktad och du tycker om att verka i roller såsom kundservice och support. Du är noggrann och professionell i din roll och det är meriterande om du har arbetat i roller såsom helpdesk, support eller reception tidigare. Krav för tjänsten är att du talar och skriver svenska obehindrat. Avslutningsvis är det viktigt att du med lätta medel kan ta dig till uppdragsplatsen, samt att du är tillgänglig för att arbeta heltid. Otiga Stockholm erbjuder ett heltidsuppdrag på minst fyra månader.

Avslutningsvis ser vi att du pratar obehindrat svenska samt kan med enkla medel ta dig till uppdragsplatsen i Jordbro.

Erbjudande
Som konsult erbjuds du en heltidsanställning med uppdrag hos vår internationella kund. Du arbetar vardagar kl 08-17, med en timlön på 140 kr/h.

Om oss
Som konsult på Otiga ger det dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt chanser till att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som konsult öppnar du upp dörrar till framtida arbeten inom ditt område, där vi vill kunna utvecklas tillsammans med dig.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Otiga Stockholm AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Rörlig ackords- eller provisionslön
  • Publicerat: 8 december 2020
  • Ansök senast: 23 december 2020

Liknande jobb


11 maj 2021

Handläggare till kund i Söderort

Handläggare till kund i Söderort

11 maj 2021