OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
VILL DU BLI EN DEL AV VÅR RYGGRAD? Sawbones är ett amerikanskt företag som tillverkar/ marknadsför demonstrations- och utbildningsmaterial för den medicinsk-tekniska industrin samt sjukvården.Produkterna består av anatomiska modeller som används för att träna kirurgiska ingrepp och demonstrera produkter och indikationer/sjukdomstillstånd.Det europeiska sälj- och marknadsföringskontoret är sedan många år baserat i Malmö där 6 personer sköter en väl etablerad och växande marknad.Förutom Europa hanterar vi även Mellersta Östern och Afrika.VI SÖKER EN NY MEDARBETARE TILL VÅR KUNDTJÄNST - du är ofta den första kontakten för våra kunder - tar emot beställningar, lägger in beställningar samt fakturerar - hanterar förfrågningar - uppdaterar vår marknadsdatabas - diverse administrativa kontorsuppgifter såsom, utskick, beställning av kontorsmaterial etc.- du bör vara beredd på att kunna rycka in där det behövs och hantera/strukturera såväl logistiska som administrativa frågor DU BÖR HA/VARA: .Intresse och erfarenhet av försäljning och kundservice/logistik..Utåtriktad, stresstålig och kunna hålla flera bollar i luften samtidigt..Minimum språkkrav är flytande engelska i tal och skrift, ytterligare språk är av mer värde .Goda kunskaper i Microsoft Office, samt gärna Scala..Gärna anatomiska grundkunskaper men vi lär dig allt du behöver veta. Sawbones Europe AB Krossverksgatan 3 !216 16 Limhamn
Kontaktpersoner på detta företaget
VD Louise Månsson
040-6507018