Kundtjänst

Arbetsbeskrivning

Stream International Nordic AB erbjuder teknisk kundsupport samt kundtjänst på den nordiska marknaden. Våra kunder är högteknologiska företag som valt att outsourca delar av sin verksamhet. Stream hjälper både privat- och företagskunder med teknisk support samt kundtjänst. Eftersom Streams kontor i Helsingborg är det enda i de nordiska länderna så tillhandahåller vi support på danska, finska, norska och svenska. Vi söker nu tre personer till vår kundtjänstavdelning. Är du en framåt och glad person som är intresserad av resor och geografi kan detta var något för dig! Dina arbetsuppgifter kommer bl.a bestå av att besvara inkommande samtal, ringa samtal efter kundens förfrågan, boka resor, besvara e-mail, enstaka översättningar från engelska till svenska/svenska till engelska m.m. Du kommer även att erhålla en två dagar lång utbildning där du får lära dig att använda bokningssystem m.m. Vi kommer att erbjuda en tjänst på heltid samt två på deltid. Kvalifikationer Naturligtvis måste du ha goda sociala och kommunikativa färdigheter, tycka om att prata i telefon och vara flexibel gällande arbetsuppgifter och arbetstider. Du måste ha förmågan att arbeta självständigt, men också förstå vikten av att kunna arbeta effektivt i team. Vi ser gärna att du har erfarenhet av kundservice, gärna på telefon och/eller support. Du bör ha goda kunskaper i den engelska språket då du kommer att ha daglig kontakt med företaget som håller till utomlands.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Stream
  • 3 platser
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 13 februari 2008
  • Ansök senast: 23 februari 2008

Besöksadress

Rönnowsgatan 8
None

Postadress

Rönnowsgatan 8
HELSINGBORG, 25225

Liknande jobb


Butikspersonal

2 februari 2009

Värderings assistent

17 mars 2009

IT-direktör

18 mars 2009

Orderkontorist/Praktik

18 mars 2009