OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
VILL DU BLI EN DEL AV VÅR RYGGRAD? Sawbones är ett amerikanskt företag som tillverkar/ marknadsför demonstrations- och utbildningsmaterial för den medicinsk-tekniska industrin samt sjukvården.Produkterna består av anatomiska modeller som används för att träna kirurgiska ingrepp och demonstrera produkter och indikationer/sjukdomstillstånd.Det europeiska sälj- och marknadsföringskontoret är sedan många år baserat i Malmö där 8 personer sköter en väl etablerad och växande marknad.Förutom Europa hanterar vi även Mellersta Östern och Afrika.VI SÖKER EN NY MEDARBETARE TILL VÅR KUNDTJÄNST - Du är ofta den första kontakten för våra kunder - Tar emot beställningar, lägger in beställningar samt fakturerar - Hanterar förfrågningar - Assistera säljkåren - Ansvara för bokning och hantering av mässor. - Diverse administrativa kontorsuppgifter såsom, utskick, beställning av kontorsmaterial etc.- Du bör vara beredd på att kunna rycka in där det behövs och hantera/strukturera såväl - Logistiska som administrativa frågor DU BÖR HA/VARA: - Intresse och erfarenhet av försäljning och kundservice/logistik.- Utåtriktad, stresstålig och kunna hålla flera bollar i luften samtidigt.- Minimum språkkrav är flytande svenska och engelska i tal och skrift, ytterligare språk är ett plus.- Goda kunskaper i Microsoft Office, samt gärna Scala.-Gärna anatomiska grundkunskaper.VI ger dig möjlighet till ett mångfacetterat arbete där vi lär dig allt du behöver veta inom en dynamisk och högteknologisk bransch i en synnerligen internationell miljö. Sawbones Europe AB Krossverksgatan 3
Kontaktpersoner på detta företaget
VD Louise Månsson
040-6507018