Kundtjänst

Kundtjänst

Arbetsbeskrivning

Liljekvists Motor AB saluför några av marknadens starkaste och mest attraktiva varumärken. Kärcher, Husqvarna, Gardena, Klippo och Napoleon. Vi erbjuder arbetsmaskiner och redskap för industri, lantbruk, skog, park, och trädgård. Vårt koncept bygger på att erbjuda rätt produkt för varje utmaning, oavsett om kunden är konsument eller yrkesarbetande entreprenör med flera anställda. Våra professionella serviceverkstäder säkerställer att våra kunders arbetsredskap alltid fungerar på bästa sätt. Vi tar ansvar för ett glädjefyllt och problemfritt ägande.Bolaget är familjeägt och bedriver sin verksamhet från filialerna i Laholm, Ängelholm och Halmstad. Vi har även en växande e-handel.




Vi vill att du som söker denna tjänst;


- Behärskar svenska i både tal och skrift
- Brinner för god service
- Har erfarenhet eller intresse för våra produkter.
- Gillar att lösa problem och ha många bollar i luften.


Dina arbetsuppgifter kommer huvudsakligen att vara att svara i telefon men även en del kommunikation via mail samt sköta bokningar av slingreparationer.


Tjänsten kommer att tillsättas i mars. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas tidigare än annonsens slutdatum.

Kontaktpersoner på detta företaget

Personalansvarig Sandra Ralph
0430-690231
Personalansvarig Sandra Ralph
0430690236

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Liljekvists Motor AB Laholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 december 2020
  • Ansök senast: 22 januari 2021

Besöksadress

Industrigatan 14 A
Laholm

Postadress

Box 120
Laholm, 31222

Liknande jobb


Customer Success Manager

Customer Success Manager

1 juni 2024