Kundtjänst-ansvarig till framgångsrika Trustly

Kundtjänst-ansvarig till framgångsrika Trustly

Arbetsbeskrivning

På Trustly blir du en del av en stark gemenskap och ett team som verkligen har roligt på jobbet. Företaget månar om sin personal, erbjuder stora möjligheter till att utvecklas vidare internt och jobbar varje dag i fräscha, ljusa och inspirerande lokaler mitt i Stockholm City. Är du en vass problemlösare som brinner för kundservice och vill bli en del av denna härliga företagskultur? Sök tjänsten redan idag - urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN
I rollen som ansvarig supportmedarbetare kommer du att vara företagets ansiktet utåt och arbeta för att företags- och privatkunder får service i världsklass. I din roll kommer du att ta emot och hantera inkommande kundärenden kopplade till Trustlys betalningsplattform. Som ansvarig kommer du även ha ett övergripande ansvar över dina kollegor i supportteamet och bistå med ledarskap för gruppen.

Tillsammans med supportteamet kommer du att jobba nära företagets produktteam där ni ansvarar för att ge värdefull feedback som leder till fortsatt utveckling av företagets produkter. Er feedback är central för att produkterna förblir framgångsrika.

Trustly är ett välkänt fintech-bolag som grundats i Sverige och etablerat sig internationellt. De tillhandahåller digitala betalningslösningar för bland annat online gaming och e-handel.

Arbetstiderna är förlagda till kl. 08-17 eller 09-18 och du kommer att rotera mellan dessa tider. Arbetet sker på plats på kontoret i Stockholm City då fokus är att etablera Trustlys första supportteam med placering i Sverige.

Du erbjuds


* Ett långsiktigt uppdrag med möjlighet till överrekrytering
* Möjligheten att vara med och bygga upp ett nytt viktigt team i Sverige
* En dedikerad konsultchef och karriärpartner från Academic Work som följer upp din trivsel och utveckling


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Ta emot och hantera inkomna ärenden, via mail, kopplade till frågor kring företagets betalningstjänst
- Vara första kontaktperson för kunder som kontaktar företaget
- Kommunicera med och hjälpa andra interna avdelningar som Account Management, Finance och Banking Relations
- Kommunicera med banker som företaget samarbetar med
- Prioritera ditt arbete och proaktivt följa upp kundfrågor
- Eskalera ärenden internt till relevanta avdelningar
- Underhålla, granska och förbättra interna rutiner och processer samt se till att alla uppgifter utförs i linje med gällande rutiner

VI SÖKER DIG SOM
Stor vikt kommer att läggas på dina personliga egenskaper - då Trustly, precis som vi på Academic Work, tror och vill satsa på potential

För att lyckas och trivas bra i rollen ser vi att du är en duktig ledare, kommunikatör, analytiker, problemlösare och är en detaljorienterad och organiserad person. Du strävar alltid efter att göra det lilla extra för kunden och har en positiv och konstruktiv inställning till arbetet. Du är en riktig lagspelare men trivs även i en miljö där du även får arbeta självständigt.

Vidare söker vi dig som


* Har en avslutad gymnasieutbildning
* Har arbetat i en administrativ och/eller kundserviceroll tidigare
* Har erfarenhet av ledarskap i en tidigare roll
* Talar och skriver flytande engelska, då detta används i det dagliga arbetet


Det är meriterande om du:


* Tidigare erfarenhet av att arbeta med onlinebetalningar
* Tidigare erfarenhet av att jobba med olika betalningslösningar
* Erfarenhet och vana av SQL eller Web services
* Har eftergymnasial utbildning inom teknik eller ekonomi
* Har god IT-förståelse
* Kunskaper i svenska, finska och/eller spanska är meriterande


#

Övrig information


* Start: Omgående, så snart som möjligt
* Omfattning: Heltid
* Placering: Centrala Stockholm


Innan eventuell avtalsskrivning kommer en bakgrundskontroll genomföras: ett utdrag ur belastningsregistret och en kreditupplysning kommer att tas.

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 oktober 2022
  • Ansök senast: 3 november 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Kundservice på deltid

Kundservice på deltid

26 april 2024