OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Promobility söker nu en ny medarbetare till kundtjänst. Du kommer att arbeta som kundsupport för våra företagskunder och ansvara för ärenden inom fakturering, produkt/tjänst, leverans, felanmälan/service etc.
I ditt arbete kommer du både att hantera ärenden via e-post och telefon. Kundtjänsten arbetar idag mycket nära den övriga organisationens alla delar, och det är viktigt att känna personligt ansvar samtidigt som man har kul och känner lagandan.
Kvalifikationer
- Du har gymnasieutbildning och några års arbetslivserfarenhet gärna ifrån support,
kundtjänst eller Back-office.
- Du är duktig på att uttrycka dig på svenska och engelska i både tal och skrift.
- Du har god dator- och telefonvana.
- Teknikintresse, erfarenhet inom Telekom är meriterande, men inte ett krav.
Du är mycket serviceinriktad, social och har god förmåga att ta egna initiativ. Du har ett stort engagemang och drivs av att underlätta för människor, hantera utmaningar och lösa problem. Du tycker det är intressant att lära dig nya saker och tycker om att arbeta i ett högt tempo där frågeställningarna kan vara av skiftande karaktär. Du är noggrann och har förståelse för order och fakturaflöden.
Promobility AB
Promobility levererar marknadsledande företagstjänster för livscykelhantering av mobil och fast telefoni. Detta skapar förutsättningar för ökad lönsamhet och konkurrenskraft hos våra kunder. Kunderna är företag med höga krav på mobilitet och kostnadseffektivitet. Försäljningen sker rikstäckande med lättanvända och effektivitetshöjande e-handelsapplikationer som bas. Promobility grundades 2008, har kontor i Hammarby Sjöstad i Stockholm och har allt sedan start haft god tillväxt och lönsamhet.
Du får en god introduktion tillsammans med engagerade medarbetare och kommer att arbeta i en modern och trivsam miljö i Hammarby Sjöstad tillsammans med drivna, drivna och trevliga kollegor.
Kontaktpersoner på detta företaget
VD Tom Larsson
08-12013400