Kundtjänst / biljettkassan - extra - start omgående och löpande rekrytering

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi fler lagspelare till vår kundtjänst/biljettkassa!

Vi söker dig som är lyhörd och snabbt kan identifiera kundens behov, som ser möjligheter där andra ser problem. Du är ansvarstagande, vass på kundbemötande och tar alltid chansen att göra det lilla extra för att överträffa förväntningarna. Arbetet i vår kundtjänst/biljettkassa är omväxlande, och vi lägger stor vikt vid att du är prestigelös och en lagspelare. Vi ser till hela verksamheten och prioriterar att hjälpa varandra, allt för att alla våra gäster skall få bästa möjliga upplevelse.




Rollen innebär:

Boka biljetter till föreställningar via telefon, mejl eller över disk
Hantera övriga bokningsförfrågningar, så som restaurangbesök, pausförtäring mm
Administrativt arbete
Samt vara en hjälpande hand i foajé/restaurang




För att lyckas i rollen tror vi att du:

är över 20 år
kan flytande svenska i tal och skrift, samt engelska
har en gymnasieexamen
har tidigare erfarenhet av något serviceyrke, meriterande om du har arbetat i kundtjänst/innesälj
har god systemvana / datorkunskap
förmågan att snabbt sätta dig in i nya system och hantera flera system samtidigt
har goda kunskaper i MS Office




Praktisk information och upplägg:

Arbetet är på alla dagar i veckan inkl kvällar och helger efter ett rullande schema.
Tjänsten är en extra vid behov med start omgående.
Vi är medlemmar i branschorganisationen Visita, och tillämpar kollektivavtal.  




Rekrytering sker löpande och för att vara bland aktuella arbetssökande skall vi ha fått en komplett ansökning dvs att du svarar på samtliga frågor inkl videofrågorna.




Vi ser fram emot att träffa dig, Varmt välkommen att söka extrajobb hos oss.




För att lyckas i rollen tror vi att du:
-är över 20 år
-kan flytande svenska i tal och skrift, samt engelska
-har en gymnasieexamen
-har tidigare erfarenhet av något serviceyrke, meriterande om du har arbetat i kundtjänst/innesälj
-har god systemvana / datorkunskap
-förmågan att snabbt sätta dig in i nya system och hantera flera system samtidigt
-har goda kunskaper i MS Office

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Oscarsteatern & China Teatern
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 oktober 2022
  • Ansök senast: 31 oktober 2022

Liknande jobb


Customer Success Manager

Customer Success Manager

1 juni 2024