OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi växer och söker fler medarbetare till vår E-Handel och kontoret på Drottninggatan i Karlstad.
Happy-day.se är ett företag som säljer upplevelsepresenter online till både privatpersoner och företag. Upplevelsepresenterna levereras som ett värdebevis/presentkort till slutkund, paketerat i en personlig presentbox, eller som PDF-fil via E-post inom 5 minuter.
Företaget har sedan starten 2017 haft en stark tillväxt som fortsätter även i de annorlunda tiderna vi befinner oss i just nu med en stärkt marknadsandel.
Upplevelserna som vi säljer utförs genom vårt stora nätverk av arrangörer över hela landet som är proffs inom sina områden. Det kan vara allt från dryckesprovningar, provkörning av supersportbilar, matlagningskurser, hoppa fallskärm, skytte och mycket mycket mer. Vissa av de mest unika upplevelserna arrangerar vi själva.
Arbetsuppgifterna som Customer Suport Manager/E-Handelsmedarbetare är:
- Guida, vägleda och svara på frågor från personer som besöker happy-day.se och som ställer frågor via E-post, telefon och chatt om köp, bokningar, ordrar och andra frågor om våra upplevelser
- Sköta kontakter med arrangörer i samband med frågor från slutkund
- Orderhantering, både i vår e-handelsplattform, i klarna samt packa och skicka ut presentboxar till slutkund.
- Outreach-marknadsföring och kontakt med influencers för samarbeten
- Publicera det dagliga flödet i Sociala medier (Instagram, Facebook m.m.)
- Utvärdera och utveckla våra administrativa rutiner till att bli så effektiva och enkla som möjligt, både internt och för våra kunder.
Vi ser att du som söker är serviceinriktad, gärna har erfarenhet av annan E-handel eller har jobbat med sälj och brinner för att hjälpa våra kunder. Vi är fortfarande ett mindre team, men med ett stort ansvar, och att jobba i ett mindre företag innebär att arbetsuppgifterna är varierande. Vi ser att du motiveras av växa som person och få större ansvar när vårt företag växer genom att ta ansvar, vara kreativ och söka bra och långsiktiga lösningar.
Egenskaper som vi värdesätter hos dig som person:
- Driftig och engagerad
- Förtroendeingivande och serviceinriktad
- Flexibel
- Effektiv och noggrann
- Förmåga att hålla många bollar i luften samtidigt
Erfarenheter och intressen som vi värdesätter:
- Digital marknadsföring
- Administration i digitala kanaler och verktyg
- Försäljning, rådgivning och support
- Intresse för upplevelser och presenter
Övrigt:
Tjänstgöringsgrad kan diskuteras, likaså kan den här rekryteringen utmynna i en kombinerad tjänst eller två tjänster. Det beror på vem du är, din kompetens och dina intressen.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval, och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdatum.
Har du några frågor om tjänsten? Skicka dem till emil@happy-day.se.
Välkommen med din ansökan!