Kundtjänst / Customer Support till Spis & Servis

Kundtjänst / Customer Support till Spis & Servis

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura. Det är uttalat att Spis & Servis har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig & Spis och Servis en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget:

Spis & Servis AB grundades år 1994 av två entreprenörer med lång erfarenhet inom restaurangbranschen och serverade i begynnelsen av verksamheten krogar runtom i Stockholm med snacks. Idag erbjuder Spis & Servis AB Sveriges bredaste restaurangsortiment och erbjuder allt utom färskvaror till små barer och caféer såväl som finkrogar, storkök samt internationella hotell- och restaurangkedjor. Spis & Servis AB brinner för att behålla den personliga kontakten med kunder vilket skapat både en ständigt växande organisation och en nära relation till branschen. Spis & Servis AB främsta drivkraft handlar om att skapa optimala förutsättningar för att deras kunder ska kunna utöva sina hantverk oavsett om de är kockar, bagare, bartenders eller konditorer.

Arbetsuppgifter:

I rollen som kundtjänstmedarbetare har du ansvar för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon och mail. Exempel på arbetsuppgifter är att administrera ordar och utgående leveranser samt att kunden får den hjälp och service den behöver. De kundfrågor du hanterar är av olika omfattning och svårighetsgrad och du har ansvar för att de inkommande ärendena blir lösta. Du arbetar som en länk mellan områdena sälj, inköp och distribution och tillsammans ansvarar ni för att skapa nöjda kunder och ett effektivt arbetssätt. I rollen uppmuntras du bidra med dina idéer och förslag på förbättring för att utveckla både dig själv och företaget.

Dina huvudsakliga ansvarsområden är:
• Besvara kundärenden via telefon och mail
• Administrera ordar och utgående leveranser
• Agera länk mellan sälj, inköp och distribution

I början av din anställning erbjuds du en introduktion för att skapa förståelse för företagets produktsortiment och arbetssätt.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Tidigare arbetslivserfarenhet av kundservice, försäljning eller motsvarande
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
• Har god datorvana, meriterande med erfarenhet av Microsoft Dynamics
• Starkt meriterande med erfarenhet av arbete inom restaurangbranschen

Du är en person som motiveras av att hjälpa andra, trivs i en roll där du sätter kunden i fokus och levererar lösningar. Vidare är du uppmärksam och tillmötesgående mot kunder såväl som kollegor och gillar att arbeta i team där du stöttar dina kollegor i olika områden. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera rätt saker. Vidare är du snabblärd och trivs du med att arbeta i ett högt tempo och kan hantera hög arbetsbelastning utan att det påverkar kvaliteten i det du gör.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Centralt i Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, kundservice, kundservicemedarbetare, service, handläggare, handläggning, kundsupport, koordinator, kundkoordinator, telefon, administration, heltid, restaurang, grossist, Stockholm

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 juni 2022
  • Ansök senast: 27 juli 2022

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Kundservice på deltid

Kundservice på deltid

26 april 2024