Kundtjänst (Försäkringsbolag)

Arbetsbeskrivning

Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT. Vi söker kundtjänstmedarbetare för uppdrag hos ett företag i Stockholm. Arbetsuppgifter: Tjänsten består av bemanning av kundtjänst med sysslor såsom kundförfrågningar, ordermottagning, registrering, m.m. Kvalifikationer: Gärna tidigare erfarenhet av serviceyrket. Viktigt är också att du behärskar engelska och officepaketet väl, gärna erfarenhet från försäkringsbranschen. Personliga kvalifikationer: Du är en positiv person som trivs i en miljö. Du har en mycket hög servicekänsla. Du är ansvarstagande, initiativrik och klarar periodvis hög arbetsbelastning.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Partner AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 19 november 2007
  • Ansök senast: 19 december 2007

Liknande jobb


Kundtjänst/ordermottagare

3 mars 2010