OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
KUNDTJÄNST HOLLAND/BELGIEN TILL SKOBUTIK PÅ NÄTET BRANDOS är en av Europas största skobutiker på nätet.Vi erbjuder ett av Europas största utbud av skor för män, kvinnor och barn och har tusentals olika modeller från hundratals välkända varumärken.Brandos finns just nu i sju länder: Belgien, Danmark, Finland, Nederländerna, Norge, Sverige och Tyskland.Vi har hittills växt kraftigt och har högt ställda förväntningar och mål för framtiden.Vi söker nu en kundtjänstmedarbetare för Nederländerna och Belgien.Tjänsten innebär att ansvara för kundtjänsten, samt att hjälpa till med marknadsföringen mot Nedeländerna och Belgien vilket bland annat innebär: * Att löpande hantera och besvara förfrågningar till kundtjänsten via e-post från kunder.* Att skriva produktbeskrivningar för våra skor på holländska.* Att hjälpa till med att översätta och administrera olika typer av marknadsföring, som t.ex. Google Adwords och andra annonstexter.* Även andra administrativa uppgifter kan bli aktuella. Vi vill att du har följande profil: * God datorvana.Du måste kunna arbeta snabbt och effektivt med våra system.* Flytande holländska och gärna franska i både tal och skrift. Det är även ett plus om du har: * Kunskaper i andra språk som gör att du vid behov kan arbeta med uppgifter relaterade till respektive kundtjänst och marknad.* Intresse för mode och skor. Tjänsten är på heltid och baserad på vårt huvudkontor på Östermalm i Stockholm.Vi uppskattar olikheter hos vår personal och välkomnar sökanden med ovanliga kulturella och etniska bakgrunder.