OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Want bidrar till att göra sina kunder mer framgångsrika, flexibla och effektiva! Want erbjuder professionell personal inom administration genom rekrytering och uthyrning av konsulter. Tillsammans med vår kund, söker vi nu en kundtjänst medarbetere till den nordiska delen. Vår kund, som ligger i framkant när det gäller tillverkning och marknadsföring av synvårdsprodukter är beläget, på Söder. Dina arbetsuppgifter: * Hantera kundklagomål och registrera dessa i vårt system. * Medverka till förbättringar i det egna arbetet, rutiner, instruktioner, affärsmöjligheter mm. * Återkoppla synpunkter och information från kunder till organisationen. * Bidra till att servicemålen uppnås. * Samarbeta med säljare i säljteamet. * Effektuera beställningar till order från telefon, e-mail och fax. * Följa avdelningens rutiner, instruktioner och styrande dokument. * Hantera EDI och Web gränssnitt och även fungera som helpdesk för dessa kunder. * Aktivt delta i kampanjer. Din profil: * Vår kund har som krav är att du är flytande i danska, tal och skrift, och helst har danska som modersmål. * En lämplig bakgrund kan vara att du arbetat i reception eller med något annat relevant servicearbete under lång tid. * Vi tror att du är flexibel och har en mycket hög servicekänsla. * Som person är du positiv, glad och gillar att träffa och prata med nya människor. * Du är strukturerad och effektiv och får arbetsuppgifter snabbt utförda. * Du är självgående och kan bitvis klara ett högt arbetstempo. Vi erbjuder dig en plats på ett spännande företag och vår ambition är att tillsätta tjänsten så snart som möjligt varför vi kommer att genomföra intervjuer löpande. Låter detta som något för dig? I så fall ser vi fram emot ditt cv och personliga brev så snart som möjligt!