Kundtjänst och kontorsadministration

Arbetsbeskrivning

KUNDTJÄNST OCH KONTORSADMINISTRATION Vi söker dig som gillar kundkontakt och är serviceminded.Du vill vara en spindel i nätet och klarar av att ha många bollar i luften.Du gillar administration och är organiserad.Du måste vara flexibel och stresstålig. Jobb beskrivning: Du kommer att * ha daglig kontakt med våra kunder samt vår kundtjänst och lager i Danmark * bistå vår VD och marknadsavdelning med administration * bistå våra säljare i deras dagliga arbete Du har/är: - minst gymnasiekompetens - mycket duktig i Officepaketet (Word, Excel och PowerPoint), erfarenhet av Movex är meriterande - entusiastisk och pålitlig - stark egen drivkraft, analytiskt tänkande, förmågan att samarbeta väl med olika människor i olika positioner, vara kreativ och flexibel.- flytande i svenska och engelska i tal och skrift.Kunskaper i danska är meriterande.Tjänsten är placerad i Stockholm i våra nya lokaler på Gävlegatan.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: E.SAETHER AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 25 augusti 2008
  • Ansök senast: 24 september 2008

Postadress

Gävlegatan 22C
Stockholm, 10435

Liknande jobb


Kontorsassistent på Lyckan

Kontorsassistent på Lyckan

6 maj 2024

Kundsupport inom industri

Kundsupport inom industri

26 april 2024

18 april 2024

Vi söker en Säljkoordinator

Vi söker en Säljkoordinator

21 mars 2024