Kundtjänst på heltid till läkemedelsföretag

Kundtjänst på heltid till läkemedelsföretag

Arbetsbeskrivning

Jobbeskrivning
Vi söker nu en kundtjänstmedarbetare tilll vår ledande läkemedelskund. Du kommer att arbeta mot olika delar såsom sjukvård, läkemedelsservice, apotekservice.

Arbetsuppgifter betstår bland annat av:
• Administrativa uppgifter samt besvara samtal och frågor, informera om uppdrag och processer
• Krediteringar och kreditspärrar.
• Reklamationer
• Informera slutkunder och huvudkontor
• Tjänstefakturering, hantera limiter samt informera om förskottsbetalning
• Uppdatera och skriva nya rutiner och steg för steg för kundorderprocessen samt inläsning av aktuella aviseringar inom avsatt tid
• Klagomålshantering: registrera kundklagomål, lösa dem men även föra dem vidare in i organisationen för åtgärd, utveckling och förbättring.
• Frågor från kunder; b.la saldobesked, leveransbesked, o IT-relaterade frågor
• Transporthantering: Gods på avvägar, utredningar om fel leveranser mm
• Delta i förbättringsarbete enligt Lean
• Medverka vid övrigt förekommande arbetsuppgifter på avdelningen

Dina arbetstider är förlagda måndag till fredag kl 8-16.30.

Personliga egenskaper
Vi söker dig som har en utvecklad servicekänsla och är lyhörd för kundens önskemål. Lösningsorienterad, proaktiv och drivande för att kunna lösa problem. Utåtriktad för att bemöta kunder, uppdragsgivare och kollegor på ett bra sätt. Noggrann, effektiv och ansvarstagande gentemot kund och berörda funktioner inom organisationen. Som person läggs det vikt på flexibilitet och struktur för att kunna hålla många bollar i luften och prioritera rätt mellan dem

Krav är att du som söker har en gymnasieutbildning (min 3 år eller 2 500 p) med allmän inriktning alt. mot ekonomi eller motsvarande kunskaper förvärvade genom arbetserfarenhet.

Minst 2 års arbetslivserfarenhet inom serviceyrke med kundkontakter/kundservice/support/innesälj. Rollen kräver också:
• God datavana med kunskaper i Officepaketet.
• Kunna uttrycka sig väl i tal och skrift på svenska.



Du skickar din ansökan via vår hemsida www.Uniflex.se

Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess.
Vi ber dig att utelämna information om följande i dina ansökningshandlingar; etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexualliv.


Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering.
Uniflex finns i Sverige, Norge, och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen och Sveriges byggindustrier och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitéts- miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt OHSAS 18001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi
• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra ledstjärnor affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lina Haynes

Jonas Edberg

Emelie Willman

Lovisa Dahlqvist

Jennie Karlsson

Magnus Lantz

Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio

Silje Bergström Tronsmoen

Tina Häggström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Uniflex Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 april 2021
  • Ansök senast: 2 maj 2021

Besöksadress

Stationsgatan 1
None

Postadress

Arenavägen 57
Stockholm Globen, 12107

Liknande jobb


Kundservice på deltid

Kundservice på deltid

26 april 2024