Kundtjänst, reklamationshantering

Arbetsbeskrivning

Till ett uppdrag hos en av våra kunder söker vi dig som har erfarenhet av kundservice och som har hanterat reklamationer.Arbetsplatsen är i Skärholmen. Uppdraget ska påbörjas snarast och beräknas pågå tom 31 mars 2010 (ev längre).Efter detta uppdrag finns möjlighet till andra uppdrag eller rekrytering. Arbetsuppgifter Ta emot reklamationer per telefon och mail samt registerera dessa och stämma av fakturor m m. Kravprofil: -Baskunskaper i Excel är ett krav.-Ordningssinne är viktigt.-Kunskaper i norska eller danska är meriterande.-Tidigare hantering av reklamationer är en merit. Bakgrund: Vi söker dig som har erfarenhet av kundkontakter och gärna vana av att hantera reklamationer.Det är viktigt att du har förmågan att snabbt vinna kundens förtroende samt att du kan styra samtalet och vara bestämd när det behövs. Vi ser gärna att du har arbetat med Navision. Vi behandlar ansökningshandlingarna vartefter de kommer in. Är det något du undrar över är du välkommen att kontakta nedanstående kontaktperson. Om Avanzera Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering inom områdena kontor/administration, ekonomi och sälj/marknad.Vår inriktning är personal med hög kompetensnivå och lång erfarenhet.Vi är medlemmar i Almega - Bemanningsföretagen och är ett Auktoriserat Bemanningsföretag.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AVANZERA BEMANNING
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 7 oktober 2009
  • Ansök senast: 13 oktober 2009

Liknande jobb

24 augusti 2010

30 mars 2020

23 augusti 2010