OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
----------OBS: NOTERA ATT VI VILL ATT DU SKA SÖKA VIA DENNA LÄNK: http://www.mysecretary.net/sv/cellip/SE.html -------â Vi söker en supporttekniker till vår kundtjänst. Du är antagligen 20-25 år och har antagligen en del nätverks och data-erfarenhet från jobb eller fritid i grunden. Jobbet innefattar: - Agera kundsupport mot slutkunder - Delta i driftsrutiner. - I mån av om kompetensen och tid finns: Hjälpa till med utveckling (huvudsakligen programmering i Perl skript). KRAV PÅ DIG Du gillar att lösa problem och att kommunicera vad du gör. Du har förhoppningsvis någon html-kompetens, och det är kanon om du till och med kan lite om databaser (MySQL), programmering (Perl) och IP-telefoni (SIP) och finner dig väl i såväl UNIX (FreeBSD och Linux) och Microsoftvärlden. PLATS På vårt kontor på Bellmansgatan 15nb i Stockholm. Du bör ha arbetsmöjlighet (befintligt bredband) hemma och kunna inställa dig vid Hötorget inom 60 min. ARBETSTID Tjänsten omfattar upp till 36 schemalagda timmar dagtid 10-18 mån-tors och 9-17 fredagar. Dessutom ingår 4h i övrig tid vid driftsmässiga behov. Deltid kan diskuteras. RAPPORTERING Du rapporterar till Cellips tekniske chef. ERSÄTTNING 15 - 17 000 kr/mån enligt överenskommelse beroende på kompetens och tidigare erfarenhet. Uppträningstid/-Praktik är möjlig om du inte har full formell erfarenhet, men kan visa på engagemang och andra relevanta erfarenheter/utbildningar för att snabbt kunna sätta dig in i jobbet, kanske i kombination med berättigande till nystarts-bidrag eller dylikt. ANSÖKNINGSPROCESS Du måste följa processen som beskriven på: http://www.mysecretary.net/sv/cellip/SE.html (Ingen annan process kommer att följas upp)
Kontaktpersoner på detta företaget
CFO Stefan Kolmodin