OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
----------OBS: NOTERA ATT VI VILL ATT DU SKA SÖKA VIA DENNA LÄNK: http://www.cellip.com/sv/06_about_cellip/lediga_jobb/se.html?utm_source=af -------â Om oss Cellip AB är en växande IP-telefonioperatör med mycket vilja. Vi behöver nu förstärka vår kundtjänst och söker därför en supporttekniker för placering på vårt kontor i Stockholm. Supporten sitter både i Stockholm och Göteborg och är en öppen och trevlig grupp. Om jobbet Att agera teknisk support mot slutkund. Att även hantera icke-tekniska kundtjänstärenden Kommunikation huvudsakligen via telefon genom att ta hand om inkommande samtal från våra kunder även en hel del e-post. Delta aktivt i förbättringsarbete och kunskapsöverföring bland annat i form av vecko- och månadsmöten. Om dig Du har avslutad gymnasieutbildning och antagligen har du en del nätverks- och dataerfarenhet från jobb eller fritid i grunden. Du gillar att hjälpa folk att lösa problem via e-post och telefon och att kommunicera vad du gör på ett lättförståeligt sätt. Du har ett gott sunt förnuft. Du kan arbeta strukturerat även under press. ARBETSTID Tjänstens omfattar 40 schemalagda timmar dagtid 08-17 mån-fre med 1h lunch. RAPPORTERING Du rapporterar till Cellips supportchef ERSÄTTNING 16 - 17 500 kr/mån i fast lön beroende på kompetens och tidigare erfarenhet. ANSÖKNINGSPROCESS Du måste följa processen som beskriven på: http://www.cellip.com/sv/06_about_cellip/lediga_jobb/se.html?utm_source=af (Ingen annan process kommer att följas upp) Tjänsten kommer att tillsättas snarast
Kontaktpersoner på detta företaget
CFO Stefan Kolmodin