OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
----------OBS: NOTERA ATT VI VILL ATT DU SKA SÖKA VIA DENNA LÄNK: http://www.mysecretary.net/sv/cellip/SE.html -------â Vi söker en supporttekniker till vår kundtjänst. Du har avslutad teoretisk gymnasieutbildning och antagligen har du en del nätverks och data-erfarenhet från jobb eller fritid i grunden. Jobbet innefattar: - Att agera kundsupport mot slutkunder - I mån av fallenhet: Följa upp leads mot försäljning. KRAV PÅ DIG 1. Du gillar att hjälpa folk att lösa problem via e-post och telefon och att kommunicera vad du gör på ett lättförståeligt sätt. 2. Du har ett gott sunt förnuft. 3. Du har kanske någon html-kompetens och kan antagligen lite om nätverk, och det är kanon om du till och med kan lite om databaser (MySQL), programmering (Perl) och IP-telefoni (SIP) och finner dig väl i såväl UNIX (FreeBSD och Linux) och Microsoftvärlden även om det inte är ett absolut krav. PLATS På vårt kontor på Bellmansgatan på Södermalm i Stockholm. ARBETSTID Tjänsten är 40 h dagtid 8-17 måndag till fredag. Deltid kan diskuteras. RAPPORTERING Du rapporterar till Cellips supportchef eller platschef. ERSÄTTNING 15 - 17 000kr/mån i fast lön beroende på kompetens och tidigare erfarenhet. Man måste följa processen på länken nedan för att ansökan skall behandlas. http://www.cellip.com/sv/06_about_cellip/lediga_jobb/index.html
Kontaktpersoner på detta företaget
CFO Stefan Kolmodin