OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Cochlear is a world leading company in the area of implantable solutions for the hearing impaired.Cochlear Nordic AB is the organization responsible for sales and marketing in the Nordic area.We are located in Mölnlycke where we serve our customers in Sweden and Finland direct and via distributors in Denmark and Norway.You can log onto our website to learn more about how our products improves the quality of life for people all over the world.www.cochlear.se or www.cochlear.com Är du sugen på att arbeta i ett dynamiskt företag som är på stark frammarsch?Har du tidigare erfarenhet från att vara teamledare?Tjänsten inom Kundtjänstområdet och är till att börja med ett vikariat på ca 10 månader med stor chans till en tillsvidare anställning. Inom kundtjänst arbetar idag tre personer, två i Mölnlycke och en i Finland.Tjänsten innebär att du, förutom att vara teamledare med de arbetsuppgifter det innebär, också skall arbeta i kundtjänsten med att serva och assistera de som använder Cochlears produkter samt säljarna i Sverige, Danmark och Norge och även vara ett stöd för det finska kontoret.Förutom att lägga in order i Oracles affärssystem och ha en viss bevakning av leveranserna kommer du att ha mycket kontakter med våra användare och kunder som finns bl a på sjukhus och hörselcentraler och besvara deras frågor gällande produkterna, leveranser mm. Du har några års erfarenhet från kundtjänst och som teamledare, gärna med erfarenhet av Oracle eller SAP.Du trivs med ett högt tempo och med att ge service och ha många kontakter både internt och externt.Du är en naturlig ledare med ambition, stresstålighet och kan skapa teamkänsla.Eftersom Cochlear är ett internationellt företag krävs att du kan uttrycka dig väl i engelska såväl muntligt som skriftligt.Välkommen med din ansökan senast den 10 augusti på www.proffice.se.