Kundtjänst - Teknisk support

Arbetsbeskrivning

ESBE AB erbjuder rätt person möjlighet till framtida utveckling, genom att arbeta på vår kundtjänst få du god och grundläggande kunskap om våra produkter och hur dom används ute på marknaden. KUNDTJÄNST - TEKNISK SUPPORT Kundtjänstavdelningen på ESBE är av vårt företags viktigaste och vanligaste kontaktytor gentemot våra kunder, återförsäljare och dotterbolag.Därför spelar vår kundtjänst en viktig roll för vårt anseende och vår fortsatta framgång. På vår kundtjänst innebär arbetet främst ordermottagning och att ge en god support till våra kunder, som företrädesvis är europeiska.Dessutom är många av frågorna som kommer in till kundtjänst av teknisk karaktär.För att då kunna ge en god service, krävs en god teknisk bakgrund, gärna inom VVS.Fördjupad utbildning på ESBEs produkter sker sedan internt.Höga krav ställs också på en god administrativ förmåga och en god serviceanda. Vi söker dig som - har en erfarenhet från kundtjänst och eller VVS branschen - har någon form av teknisk utbildning och /eller erfarenhet - Har en utpräglad servicekänsla och en god kommunikativ förmåga - som förstår vikten av nöjda kunder - har goda kunskaper i engelska, Språkkunskaper i tyska eller franska är meriterande.Känner du dig träffad i beskrivningen ?Ta i så fall chansen till vidareutveckling i ett starkt kundtjänstteam i en dynamisk organisation.

Kontaktpersoner på detta företaget

Personalchef Anders Thor
0371 570062 +46705701176
Miljö och Kvalitetschef Linda Bergström
0371 570099 +46705706613
Kundtjänstansvarig Emily Sjöö
0371 570100
Personalchef Anders Thor
0371 570062 070 5701176
Produktionschef Tommy Lundström
0371 570086

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ESBE AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 7 april 2010
  • Ansök senast: 19 april 2010

Besöksadress

Bruksgatan 22
Reftele

Postadress

Box 47
REFTELE, 33021

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010