Kundtjänst, Teknisk Support Agent till Carlsberg Sverige, Rosersberg

Kundtjänst, Teknisk Support Agent till Carlsberg Sverige, Rosersberg

Arbetsbeskrivning

Kundtjänst, Teknisk Support Agent till Carlsberg Sverige, Rosersberg
Motiverad du av att ge service? Är du dessutom en strukturerad lagspelare? Då kanske du är vår nästa Teknisk Support Agent hos oss på Carlsberg Sverige i Rosersberg. Rollen är en visstidsanställning med start enligt överenskommelse och sträcker sig till och med 31 december 2023.


Om rollen
Som Teknisk Support Agent består din huvudsakliga arbetsuppgift av att ta emot och hantera felanmälan på fatöls- och läskutrustning samt kylskåp hos våra kunder. I din roll som kundtjänstmedarbetare inom teknisk support ansvarar du även för hantering av fakturor och andra administrativa arbetsuppgifter.


Du ingår i ett kundtjänst team inom teknisk support bestående av totalt fyra Teknisk Support Agenter och rapporterar direkt till Technical Support Manager. Tjänsten är en visstidsanställning med placering på vårt Equipment Center i Rosersberg, Stockholm.


Varför ska du välja Carlsberg?
Carlsberg erbjuder ett arbetsklimat som präglas av högt tempo och engagemang! Här erbjuds rätt person ett spännande och utmanande arbete med stora möjligheter att växa inom bolaget. Är du rätt person så står du självklart bakom Carlsbergs tre värdeord ”Allians, Ansvar, Agera”. Carlsberg är ett globalt och expansivt företag med mycket höga ambitioner, starka varumärken och professionella medarbetare som ser fram emot att välkomna dig som vår nya kollega!

Vad vi önskar av dig
Du har gymnasial utbildning och tidigare erfarenhet av kundtjänst och telefonsupport. Du har erfarenhet av att arbeta inom teknik samt en god datorvana. Vi söker dig som är strukturerad och organiserad med ett effektivt och engagerat arbetssätt.


För att vara lämplig i rollen som Teknisk Support Agent är du service- och kundorienterad med en god samarbetsförmåga. För att trivas i rollen är det viktigt att du är stresstålig och självständig med förmågan att ta initiativ inom gina ramar. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med SAP. Det är ett krav att du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.

Ansökan
Vill du veta mer? För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Teknisk Support Manager: Veronica Norén på telefon: 073 391 7692. Urval och intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt, dock senast 22 juni. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi tar inte emot ansökningar via mail.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anders Petersson
0768 - 95 46 67
Karl-Olof Johansson
070-3418251, 0346-721397
Björn Jönsson
0739447267
Bengt Halvarsson
+46 708644663
Bert Karlsson
0703-111264
Lars Olofsson
+46 0706-073578

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Carlsberg Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 juni 2023
  • Ansök senast: 22 juni 2023

Besöksadress

Årstadvägen
None

Postadress

Bryggerivägen 10
Stockholm, 16186

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024