OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Gastrogate - Sveriges största restaurangtjänst på Internet växer! Vi söker nu ytterligare förstärkning och backup till vår kundtjänst och kundsupport i Västerås. Vad innebär jobbet? - Arbetet innebär mycket kundkontakter via telefon. - Hjälpa kunderna att rättstava och skriva in menyer på vår hemsida. - Följa upp pågående ärenden. - Svara i telefon (växeln) samt lösa ärenden. - Sälja ytterligare tjänster eller funktioner till kunderna. - Kommunicera via e-post - både till kunder och matgäster. - Se till att våra kunder är nöjdast! Vem är du? - Du är en glad person och har förmågan att sätta sig in i andras problem och situationer - Du lyssnar på andra och försöker genom logik och inom företagets ramar hitta en lösning på problemet - Du har lätt att få kontakt med nya människor - Du är mycket serviceinriktad - Du kan inspirera andra Krav: + Mycket goda datorkunskaper (Windows + Office) + God kännedom om Internet Meriterande: + Telefonförsäljning + Tidigare kundtjänstuppgifter + Korrekturläsning + Korrekt fingersättning på tangentbordet + Kunskaper i Adobe Photoshop, Adobe Illustrator eller liknande Gastrogate är ett framgångsrikt entreprenörsföretag som erbjuder restauranger en marknadsplats på Gastrogate.com med hemsida, utskick som krögaren själv kan administrera. Bolaget startade i Västerås 1999, har idag 11 anställda, knappt 1000 anslutna restauranger i Sverige och ca 90.0000 besökare/vecka. Produkten är helt egenutvecklad och genom egna systemtekniker ser vi till att företaget ständigt förbättras och ligger i först. Gastrogate är nytänkande och uppmuntrar ideer från både kunder och anställda. Företagskulturen är anpassad att följa marknadens behov och krav. Det görs kontinuerlig marknadsföring och exponering på sökmotorer som Google, Live osv. Gastrogate syns där det är viktigt att synas för att ytterligare öka kännedomen.