Kundtjänst via mail och chatt till 24.se E-handel

Kundtjänst via mail och chatt till 24.se E-handel

Arbetsbeskrivning

Är du vår nya kollega?
Om jobbet
24.se är ett e-handelsföretag som erbjuder tillbehör till hemelektronik för rätt pris. I vår webbshop finns tillbehör till mobiltelefoner, datorer, tv-spel, laptops och minneskort, men även produkter inom träning & hälsa samt hem & fritid.
Vi finns, förutom i Sverige, även i Norge, Danmark, Finland och Nederländerna.
24.se är ett företag som vuxit i snabb takt och vi söker nu dig som vill vara med och forma vår framtid och fortsatta utveckling.
Vi är ett sammansvetsat team på åtta personer som söker en kollega som är redo att bli en del av vårt team - ett team som tillsammans och enskilt visar norden hur service ska utföras!
Om tjänsten
Du hanterar främst kundärenden som kommer in via mail och chatt. Kundkontakten sker via skrift och du kommer dagligen att använda dig av både svenska och engelska då våra kunder finns i flera olika länder. Det är viktigt att du snabbt kan läsa och förstå sammanhanget i ett kundärende, samt att du kan uttrycka dig på ett tydligt och förståeligt sätt vid svar till kund. Du kommer att spendera stora delar av dagen vid en dator så det är viktigt att du trivs med den arbetsformen.
Arbetsuppgifterna handlar primärt om att besvara inkommande mail men även andra administrativa arbetsuppgifter kommer att ingå i rollen.
Erfarenhet och personliga egenskaper
Vi söker dig som har mycket god datorvana och kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift.
Arbetsbelastningen är stundtals hög vilket ställer krav på att du kan hantera stress vid nya situationer och förutsättningar som kan uppstå. Det är viktigt att du har förmågan att kunna strukturera upp ditt arbete på ett effektivt sätt och samtidigt bibehålla samma höga standard. Som person är du noggrann och har ett gott öga för detaljer.
Har du tidigare erfarenheter inom kundservice är det starkt meriterande. Är du dessutom en envis problemlösare som gillar utmaningar är du som klippt och skuren för uppgiften.
Övrigt
Vi ger dig möjligheten att utvecklas både professionellt och socialt i en kreativ och trivsam arbetsmiljö.
Varva med att ge kunden en optimal e-handelsupplevelse och att läxa upp vår gotlänning vid pingisbordet, eller utmana vår danske kollega med en poetry-slam på rasterna.
Känner du dig manad att bli vår nya kollega? Välkommen med din ansökan redan idag!
Krav
Avslutad gymnasieutbildning
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Mycket god datorvana
Meriterande
Erfarenhet från tidigare kundservicearbeten
Språk: Nordiskt språk
Ansökan
Sista ansökningsdag: 25 april 2022
Tillsättning senast 1 Juni 2022
Ansökan ska innehålla CV med foto samt Personligt brev
Vi gör löpande urval och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag
Ansökan skickas till ansokan@24.se
Anställningsvillkor
Heltid
Lön
Fast månadslön
Arbetsgivaren
24.se Sverige AB
Torsåsgatan 22
392 39 Kalmar

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 24 se Sverige AB Kalmar
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 april 2022
  • Ansök senast: 25 april 2022

Postadress

Torsåsgatan 22
Kalmar, 39239

Liknande jobb


Customer Success Manager

Customer Success Manager

1 juni 2024