Kundtjänst/Backoffice

Arbetsbeskrivning

Dialect AB är en av Sveriges största återförsäljare (Telia, Telenor, Tele2 och Tre). Vi finns i hela Sverige från Mora i norr till Malmö i söder och har totalt 84 butiker över landet. Arbetsbeskrivning Till vår Kundtjänst & Orderhantering söker vi kundtjänstmedarbetare. Du kommer att arbeta med mycket kundkontakter, såväl över telefon som via mail och du sköter registrering av order. Du ingår ofta i en grupp med andra som arbetar med samma uppgifter. Vem är du? Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med någon form av service och som tycker om att arbeta med kundkontakter över telefon. Har du erfarenhet av kundtjänst är det ett plus men det viktigaste är att du har rätt personlighet och att du har en bra telefonröst. Flytande svenska tal och skrift är ett krav. Detta är ett långt uppdrag där det finns goda möjligheter till heltidsanställning. Tjänsten ska tillsättas omgående och är på deltid. Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringsansvarig Richard Lindroth

Imri Nuhi
0732033455
Försäljningsdirektör Haris Pipic
+46-10-4983402
Rekryteringsansvarig Pontus Pontén

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Dialect Kundservice AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 28 juli 2009
  • Ansök senast: 12 augusti 2009

Besöksadress

Rörsjögatan 25
MALMÖ

Postadress

Rörsjögatan 25
MALMÖ, 21137

Liknande jobb

24 augusti 2010

30 mars 2020

23 augusti 2010