Kundtjänstchef på Oriflame

Arbetsbeskrivning

Som kundtjänstchef på Oriflame Sverige så är du en viktig nyckelperson med rollen att förmedla information till och från konsulenterna och vara huvudkontakten till det externa kundservicecentret.Du ansvarar för och hanterar frågor från konsulenterna ute på fältet, problem och klagomål med kundserviceperspektiv.Du kommer också ansvara för hanteringen av öppningen och stängningen av kataloger och vara "super-user" av IT- systemet.Vi söker dig som arbetar med kundtjänstfrågor och har ledarerfarenhet.Du är resultat- och försäljningsinriktad, en god lagspelare som gillar att se andra lyckas bra samt har en kommunikativ förmåga.Du skall ha erfarenhet från serviceyrket, van att hantera stress och har ett intresse för kosmetika.Vi arbetar i en internationell miljö där engelska är vårt koncernspråk, mycket goda kunskaper i engelska är ett måste.Välkommen med din ansökan via vår rekryteringspartner Novare Jobb.För att vi ska kunna hantera alla ansökningar på bästa sätt kan du enbart ansöka genom deras hemsida, vi tar inte emot ansökningar vi e-post eller brev.Gå in på Novare Jobb's hemsida, www.novarejobb.se klicka där på rutan till höger där det står "sök nya jobba på oriflame" eller gå till http://www2.novarejobb.se/Default.aspx?alias=www2.novarejobb.se/eng så kommer du direkt till sidan där alla Oriflame tjänster finns.Leta upp den tjänst du är intresserad av och ansök så snart som möjligt då vi genomför intervjuer löpande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: NOVARE JOBB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 11 juli 2007
  • Ansök senast: 31 december 2007

Liknande jobb


FRISÖR

17 maj 2006

Hotellstäd

1 mars 2006

vårdbiträde/undersköterska

15 juli 2006

21 juli 2006