OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Enterprodukter AB söker nu en kundtjänsthandläggare till vårt huvudkontor i Malmö.
Som kundtjänsthandläggare har du en mycket viktig roll i bemötandet av våra kunder och den interna servicen för våra medarbetare på våra säljavdelningar. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter, är social, serviceinriktad och stresstålig, även när det hettar till.
Dina primära arbetsuppgifter:
- Sköta växeln, svara och koppla samtal
- Kreditbedömningar
- Orderhantering
- Hjälpa kunder med problem som uppstått
- Support åt säljavdelningarna
- Inkassohantering
- Beställa och administrera inköp av kontorsmaterial
- Kontakter med våra transportföretag
Vi tror att du är minst 20 år gammal och har en viss datorvana. Du har en trevlig telefonröst och har goda kunskaper i svenska språket, både i tal och skrift. Gymnasiekompetens är ett krav.
Tjänstens omfattning och tillträde:
100 %, Önskas något mindre omfattning kan detta diskuteras
Omgående tillträde
Tjänsten är en tillsvidareanställning
Är den här tjänsten något för dig? Varmt välkommen med din ansökan!
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till benita@enterprodukter.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange Kundtjänsthandläggare i ämnesraden.
Om Enterprodukter:
Vi är ett företag som marknadsför förbrukningsvaror av hög kvalitet inom B2B. Vi är idag ca 20 anställda och omsätter 25 miljoner. Vi har två säljkontor, ett i Ystad och ett i Stockholm. På vårt Malmökontor har vi kundsupport och ekonomifunktionerna. Under hösten flyttar vi till nya fräscha lokaler i Hyllie.
Kontaktpersoner på detta företaget
ulf Beckman
0708378200