Kundtjänst/Leverans

Arbetsbeskrivning

Telavox är en leverantör av telefoni- och växeltjänster till svenska företag. Med vår egenutvecklade virtuella växel, en dynamisk paketering och ett tilltalande gränssnitt kan vi erbjuda en skräddarsydd lösning för kundens hela kommunikationsbehov. Vår starka produkt och våra drivande medarbetare gör att företaget expanderar kraftig. Vi är en Di Gasell 2010, 2011, 2012 och kom förra året på 4:e plats på Veckans Affärers lista över Superföretag.

På avdelningen Operations tar vi hand om våra kunder genom hela kundens livscykel på Telavox - från drift och leverans till utbildning och support. Vi sitter på huvudkontoret i Malmö och arbetar utifrån ledorden Tillgänglighet och Service.

Nu behöver vi en tillfällig förstärkning inom leverans då två utav våra medarbetare går på föräldraledighet. I och med att vår kundstock ökar stadigt finns dock mycket goda möjligheter till förlängning och fast tjänst. Tjänsten innebär att ta hand om nya kundavtal och, i dialog med kunden och vår egen personal, driftsätta Telavox lösning med våra växeltjänster och vår telefoni. Hela arbetet görs från Malmö med hjälp av våra interna system.  Du får givetvis den utbildning som krävs för tjänsten och i rollen kommer du utveckla goda kunskaper om Telavox produktutbud.

Din profil
Vi söker en person med intresse och nyfikenhet för IT och telefoni. Du är serviceinriktad och tycker det är roligt att kommunicera med kunder via både telefon och mail.  Du är engagerad, strukturerad och har lätt för att snabbt sätta dig in i kundens behov och situation. Vi tror att du är i början av din karriär och vi letar efter följande egenskaper:

- Generellt kunskap om IT och telefoni

- God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift

- Självgående och initiativrik

- Erfarenhet av att läsa och granska avtal

Vi erbjuder
Vi erbjuder dig ett spännande uppdrag i ett mycket expansivt företag. Du kommer tillhöra vårt huvudkontor i Dockan och blir en del av ett team med stark sammanhållning och högt i tak. Vi utgår alltid i vårt arbete och våra affärer från våra tre ledord - ENKELT, ROLIGT och RELEVANT. Detta ska även genomsyra din anställning. För oss är det exempelvis viktigt att ha roligt på jobbet, då vi tror att det är en förutsättning för att trivas och prestera bra. Därför varvar vi hårt arbete med regelbundna innebandyträningar, AW:s, kickoffer och andra gemensamma aktiviteter.

Löpande urval sker så ansök så snart som möjligt!

 

OBS! Vi vill inte bli kontaktade av rekryterings-, bemannings- eller annonsföretag angående denna eller andra tjänster. I sådana ärenden hänvisar vi vänligt men bestämt till jobb@telavox.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Mikael Wirén
040-622 00 10
HR-ansvarig Mikael Wirén
040-622 00 10
HR-assistent Monika Tahiraj
46406220057
HR-assistent Monika Tahiraj
040-6220057
Mikael Wirén
040-6220032
HR-ansvarig Mikael Wirén
040-6220010
HR-specialist Monika Tahiraj
46406220057
Salgschef Lars Kristian Jensen
+45 5377 1630
Dick Wallin
08-12131406
Regional Sales Manager Christoffer Carpvik
0363300833

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Telavox AB MALMÖ
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 11 juli 2013

Besöksadress

Stora Varvsgatan 6A
None

Postadress

Box 142
MALMÖ, 20121

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024