Kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Securia erbjuder vardagssäkerhet till privatpersoner och företag. I denna nisch är Securia ett av de ledande företagen i Norden. Tjänsteutbudet innefattar bl a ett telefonnummer för att spärra alla konto- och kreditkort, märkning för att returnera förlorade eller tappade saker som t ex nycklar och mobiltelefoner. Försäljning sker dels genom egna kanaler men även via samarbetspartners som banker, försäkringsbolag, kortutgivare etc. Securia med huvudkontor i Stockholm finns dessutom etablerade i Finland, Polen, Chile, Ryssland och inom kort i Ukraina. BESKRIVNING AV TJÄNST: Till företagets kontor på Gärdet i Stockholm söker vi en kundtjänstmedarbetare som ska serva vår växande kundkrets. Arbetet är i huvudsak att betjäna våra kunder per telefon men även andra administrativa arbetsuppgifter förekommer. Arbetet sker på ordinarie kontorstider (antingen 8:00-16:30 eller 9:30-18:00). Du kommer att ingå ett ungt och positivt team. PERSONLIGA EGENSKAPER: - Du har hög service känsla och är trevlig, prestigelös och stresstålig. - Erfarenhet av kundtjänst- och/eller telefonistjobb eller annat serviceyrke är en merit. - Du behärskar det svenska språket i tal och skrift. Välkommen med din ansökan redan idag eftersom urvalet sker löpande! Vi tar enbart emot ansökningar via e-post.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Securia Systems AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 20 februari 2008
  • Ansök senast: 1 mars 2008

Liknande jobb


Kontorist

24 augusti 2010

Kontorsarbete mm

12 maj 2010

Norsktalande intervjuare

20 augusti 2010

GfK söker supervisor

20 augusti 2010