OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
4finance är ett dotterbolag i en snabbväxande nord europeisk koncern. I Sverige marknadsför vi våra tjänster under varumärkena Vivus.se, Onea.se och 4spar. Koncernen har idag över 2 000 000 kunder och bedriver sin verksamhet i bland annat Lettland, Litauen, Finland, Sverige, Danmark, Polen, Spanien, Ryssland, Nord Amerika.
Arbetsuppgifter kommer består av bland annat:
Att vara behjälplig mot kunder via telefon, epost och chatt, du kommer även hantera inkommande låneansökningar, hantera in- och utgående betalningar samt hantera in och utgående samtal.
Önskvärda egenskaper:
Vi söker en person som är stresstålig, noggrann, lojal med en god förmåga att uttrycka sig i tal.
Vi tror även att du som söker har en stor personlig drivkraft, initiativförmåga och har en gedigen förståelse för kundvård och sätter stort värde på att agera professionellt och serviceinriktat i din kontakt med kunder.
Vi ser även att du har goda datorkunskaper, samt att du har mycket goda kunskaper inom Svenska och Engelska i både tal och i skrift.
Du behöver inte ha någon tidigare utbildning då vi på plats utbildar dig inom service, finans och våra affärssystem. Men ser gärna att du som söker har några års erfarenhet inom serviceyrken, tidigare arbete inom kundtjänst är meriterande.
Intervjuer och urval sker löpande varför tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdagen.
Då vi vanligtvis får in en hel del ansökningar kan det vara så att vi inte hinner återkoppla till de kandidater som inte går vidare i rekryteringsprocessen.
Kontaktpersoner på detta företaget
HR-Manager Sara Lindvall
0707940402
VD Daniel Stenberg
HR manager Sara Lindvall
0707940402
Inkassochef Ylva Åhlander
070 417 58 81
HR manager Sara Lindvall
0707940402
VD Daniel Stenberg
Inkassochef Ylva Åhlander
0704175881
Kundtjänstchef Sandra Göz
Kundtjänstchef Sandra Göz
Customer Care Manager Alexander Stenberg