Kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Access2Telecom är en telecom operatör som arbetar mot små och medelstora företag i Sverige. Vår försäljning bedrivs genom återförsäljare och vår supportavdelning sköter det administrativa arbetet. Företaget startades 2008 med en vision om att bli det självklara valet för Sveriges små och medelstora företag. Ett ledord inom vår verksamhet är kvalite. Vi vill att våra kunder ska känna sig speciella och värdefulla, ett personligt och nära bemötande är A och O. Access2Telecom är ett ungt företag där du som anställd kan vara med och utveckla din egen roll och bolaget. Vi söker dig med tidigare erfarenhet utav kundtjänstarbete, ett stor plus är att du tidigare arbetat inom telecombranschen. Vi söker dig som är nytänkande, kreativ, självgående och teamplayer med glimten i ögat. Du uttrycker dig väl i tal och skrift både på svenska och engelska andra språk kunskaper är meriterande. Du har grundläggande kunskaper i office, det är även meriterande om du har kunskaper i Visma SPCS. Vi lägger stor vikt i personligheten när vi väljer en ny medarbetare till vårt glada gäng. Om du är den vi söker tveka inte att höra av dig. Bifoga gärna CV med bild till din ansökan.

Sammanfattning

Liknande jobb


24 augusti 2010

30 mars 2020

23 augusti 2010