OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av branschens äldsta bemannings- och rekryteringsföretag. Vi är en lyhörd, flexibel och engagerad partner som erbjuder ett brett och anpassat utbud av personaltjänster. På vår kundlista återfinns en lång rad välrenommerade industri- och tjänsteföretag inom bland annat bank och försäkring, dagspress, biltillverkning, elektronik och underhållningsindustri. Kontorsfixarna har ca 400 medarbetare och finns representerat med regionala kontor runt om i landet. Vi söker nu en kundservicemedarbetare till ett fastighetsbolag verksamt i Trelleborg. Företaget erbjuder en spännande och stimulerande arbetsmiljö där kundfokus och hög servicenivå är ledord i verksamheten. Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta med kundservice, både över disk och via telefon. I arbetsuppgifterna ingår löpande administration, post- och diarieföring samt nyckelhantering. Vid sammanträden ordnar du med fika och du ser till att det ser rent och snyggt ut. Vidare ansvarar du för att hålla ordning i och beställa varor till lagret för kontorsmaterial och det är också din uppgift att sköta leverantörskontakten så att kontorsmaskinerna blir servade. Kvalifikationer och egenskaper: Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och som förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande och som trivs i en miljö där detta prioriteras. Du har en hög social kompetens och ett trevligt, glatt och utåtriktat sätt. Det är även viktigt att du har goda språkkunskaper i svenska och engelska och ytterligare språkkunskaper ses som meriterande. Vi förutsätter att datorn är ett naturligt arbetsredskap för dig och att du har goda kunskaper i MS Officepaketet. Då vi omgående kommer att starta urvalsarbetet vill vi ha din ansökan så snart som möjligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Carin Galvit
Madeleine Karlsson
Ida Tegner
Ida Tegner
Lena Lydén
040-12 02 00
Lena Lydén
Rebecka Möberg
Rebecka Möberg
040-120200