Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Om oss
K2C in Sweden AB är ett expansivt tillväxtbolag inom Contact Center-branschen som präglas av teknisk innovation och en unik känsla för service i alla dess olika former. Våra samarbetspartners är i huvudsak välkända varumärken inom olika branscher såsom detaljhandel, resebranschen, byggbranschen och hälsobranschen m.fl.
Om dig
Du som person är flexibel, lösningsorienterad och har en hög känsla för service, du lägger stor vikt på värdet av kundnöjdhet där du hellre skapar relationer istället för diskussioner.
För tjänsten är den personliga lämpligheten av stor betydelse där vi värdesätter att du är självgående i ditt arbete samtidigt som du är en god lagspelare i ditt team. För att lyckas i rollen ser vi även att du är noggrann, arbetar strukturerat och är van vid att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt.
Kvalifikationer
Tidigare erfarenhet av kundservicearbete ser vi som meriterande men inget krav
God förmåga att uttrycka dig i det svenska språket. Kan du dessutom norska, danska, finska eller tyska är meriterande.
God datorvana.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som Kundservicemedarbetare kommer du att arbeta självständigt, men ingå i ett större team av medarbetare som tillsammans arbetar för att leverera en högklassig service till våra kunder. Dina främsta arbetsuppgifter är att hjälpa våra kunder med att besvara olika frågor samtidigt som du ger kunden en god serviceupplevelse. Vårt främsta sätt att kommunicera med våra kunder är i dagsläget via telefon och mail men även andra kommunikationskanaler förekommer.
För att trivas hos oss ska du tycka om att samarbeta, kunna arbeta efter uppsatta mål och dela med dig av kunskap och erfarenheter. Vidare har du lätt för att skapa nya relationer och låter gärna din goda energi smitta av sig på både kunder och kollegor. Vi verkar i en branch som som ständigt utvecklas, det kräver att du som person är anpassningsbar, självständig och har ett positivt förhållningssätt till förändringar och nya arbetssätt. Tjänsten innebär mycket kommunikation, det är därför av vikt att du kan uttrycka dig tydligt och enkelt på svenska i tal och skrift. Du är lösningsorienterad, självgående och snabblärd. Du inger förtroende samt är ansvarstagande och professionell i dina kundmöte. Det är av stor vikt att du har en god inställning och ett gott förhållningssätt till din omgivning.


Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Kontaktpersoner på detta företaget

Operativ chef Rebecka Bolmsjö
042-453 42 10
Operativ chef Rebecka Bolmsjö
042-4534210 0762-170624
VD Annette Lahti
0766-201023
Affärsutvecklare Marie Eklund
0708-326599
Operativ chef Rebecka Acklid
042-453 42 10
Operativ chef Rebecka Acklid
042-4534210 0762-170624
Rekryteringsansvarig Andreas Adelborg
042-4534216 073-3586162
Rekryteringsansvarig Jenny Wernberg
042-4534269
Jane Therkildsen
042 4534200
Vicktoria Vigren
042-453 243

Sammanfattning

  • Arbetsplats: K2C IN SWEDEN AB Helsingborg
  • 2 platser
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 september 2023
  • Ansök senast: 5 oktober 2023

Besöksadress

Kanongatan 157
Helsingborg

Postadress

Kanongatan 157
Helsingborg, 25467

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024