Kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Fyndiq är en e-handelsplattform likt Amazon, genom vilken vi, i samma anda som Ullared, erbjuder en bredd av produkter till fyndsugna shoppare. Dessutom är vi en merförsäljningskanal för alla typer av e-handlare såväl som fysiska handlare, som enkelt vill kunna avyttra produkter som rör sig långsamt eller produkter som de vill öka försäljningen av genom att sälja dem via Fyndiq. Idag har vi över 900 handlare anslutna och vi kan erbjuda marknaden mer än 130000 produkter.

Fyndiq etablerades på marknaden 2010 och har sedan dess haft en stark tillväxt. Omsättningen 2011 var 8 MSEK och ökade under 2012 till 56 MSEK. Fyndiq drivs av erfarna entreprenörer med ett högt engagemang och högt uppsatta mål för framtiden. Vår vision är att bli störst i Sverige inom branschen och vi ser en fortsatt stark tillväxt i Sverige såväl som internationellt. Idag är vi 47 ambitiösa och stolta medarbetare och vi växer kraftigt i alla våra team. Ett exempel på det är att vi just nu behöver utöka vårt kundtjänstteam med kvälls- och helgmedarbetare.


Är du en fena på kundservice och vill vara med på vår resa mot att bli Sveriges bästa kundtjänst?

Då har du hamnat rätt! Just nu behöver vi utöka vårt team med ytterligare stjärnor på kundservice och kundbemötande. Som kundtjänstmedarbetare på Fyndiq hanterar du våra kunders ärenden snabbt och effektivt med ett personligt såväl som professionellt bemötande. Du kommer dagligen att hantera en stor mängd inkommande ärenden, främst via mail. Arbetet är komplext med många kontaktytor så ingen dag är den andra lik. Arbetstempot är högt och fartfyllt då Fyndiq är ett snabbväxande bolag. Detta medför att du kommer att arbeta i en dynamisk och föränderlig miljö och vill du växa med oss är denna tjänst en bra start.

Just nu letar vi efter dig som vill arbeta kvällar och helger. Tjänstens omfattning är 20h/vecka med goda möjlighet till mer. Vi ser helst att du kan börja så snart som möjligt.


Vem är du?

Du trivs bra i en roll där du arbetar med hög serviceanda och alltid sätter kunden främst. Har du dessutom erfarenhet av tidigare arbete med kundtjänst så är det ett stort plus. Som person är du noggrann, ansvarstagande och kommunikativ. Du har goda kunskaper i svenska och är van att kommunicera skriftligt med en professionell ton. Då arbetet främst sker via mail krävs att du är mycket datorvan och kan office paketet. För att trivas i vårt team är du utåtriktad och social och ställer upp för teamet. Vidare trivs du bra i en miljö som präglas av entreprenörsanda och när det händer mycket omkring dig.


Vad kan vi erbjuda dig?

Som kundtjänstmedarbetare på Fyndiq blir du en viktig medspelare i det team som utgör ansiktet utåt mot våra kunder. Du kommer att vara med och göra skillnad ? det är korta beslutsvägar, hårt arbete och teamwork som räknas. Vi erbjuder dig en mångkulturell och föränderlig miljö i ett ungt och engagerat team. Fyndiq växer snabbt och det händer mycket roliga saker i takt med att vi växer samtidigt som det ställer krav på alla våra medarbetare vad gäller flexibilitet och ansvar.


Låter detta som något för dig? Ansök redan idag via vår hemsida jobb.fyndiq.se!

Om du har några frågor om tjänsten eller Fyndiq är du välkommen att kontakta vår HR and Recruitment Manager Anna Wikman, på anna@fyndiq.se eller 072-577 57 10.


Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

HR manager Anna Wikman
0725775710
HR manager Anna Wikman
0725775710
Researcher Jakob Wallöf
0725775711
Jakob Wallöf
0725775711
Reseracher Jakob Wallöf

Jakob Wallöf

Rekrytering och HR-chef Anna Wikman

Jakob Wallöf

Sofie

Elinor Taiwo
072-507 57 19

Sammanfattning

  • Arbetsplats: FYNDIQ AB
  • 5 platser
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Publicerat: 11 oktober 2013

Besöksadress

ALSTRÖMERGATAN 20
STOCKHOLM

Postadress

ALSTRÖMERGATAN 20 A 3TR
STOCKHOLM, 11247

Liknande jobb


29 maj 2024