Kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Vår kund söker nu en kundtjänstmedarbetare som kommer att arbeta med att ge professionell service genom att lösa kunders problem och ta hand om frågeställningar. Du kommer även att ha administrativa arbetsuppgifter samt hantera diverse ekonomisysslor.

Som kundtjänstmedarbetare kommer du bland annat arbeta med att ta emot inkommande samtal från kunder rörande frågor kring fakturor, avtal, leveranser, konton.

Vi söker dig som har en bakgrund inom kundtjänst samt erfarenhet inom ekonomi. Som person ser vi gärna att du är serviceminded, organiserad och gillar att arbeta i högt tempo. Det är viktigt att du har god vana av office-paketet.

Då det är övervägande kvinnor som jobbar inom kundtjänsten ser vi gärna manliga sökanden.

Utvecklingsmöjligheter:

Vår kund är ett väletablerat företag som alltid är på jakt efter nyttig kompetens. Det finns därför goda chanser till förlängning och överrekrytering för den som inte är rädd för att visa framfötterna.


Låter detta intressant? Skicka in ditt CV samt personliga brev redan idag. Urvalet sker löpande!

Kontaktpersoner på detta företaget

Personalansvarig Sandra Rosengren
070-412 19 61
Platschef Lena Ståhl
070-725 30 33
Personalansvarig Sandra Rosengren
070-412 19 61
Personalansvarig Sandra Rosengren

Personalansvarig Sandra Rosengern

Platschef Lena Ståhl
070-725 30 33
Personalansvarig Anette Lundin

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PIMA BEMANNING & REKRYTERING AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • 6 månader eller längre/Heltid
  • Publicerat: 13 januari 2014

Besöksadress

Drottningholmsvägen 54
Stockholm

Postadress

Drottningholmsvägen 52
Stockholm, 11219

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024