OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår verksamhet i Dals-Ed söker vi Kundtjänstmedarbetare. På kundtjänsten fungerar du som företagets ansikte utåt vilket ställer stora krav på din förmåga att kommunicera på ett professionellt sätt. Vi söker Dig som är serviceinriktad, stresstålig och positiv till nya utmaningar samt att du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska. Du är också en skicklig säljare och har grundläggande datakunskaper. Med fördel bor Du redan i närheten av Dals-Ed, www.dalsed.se Då arbetstiderna är förlaga under både dagtid och kvällstid samt helger är det viktigt att du är flexibel för detta. Du kommer att arbeta mot fast månadslön. Låter detta som en utmaning - ring eller maila oss! Vi ser fram emot din ansökan! SYKES är en global leverantör som hanterar kundkontakt och relaterade tjänster för våra uppdragsgivare. Bolaget är noterat på NASDAQ och har nu mer än 24000 anställda och 45 verksamtheter globalt. Vår nordiska verksamhet är lokaliserad i Dals-Ed, Sveg och Stockholm, samt Åbo i Finland. Härifrån levererar vi tjänster inom kundtjänst, teknisk support och logistik till uppdragsgivare i hela Norden.
Kontaktpersoner på detta företaget
HR Manager Hilde Karlsson
0534-291000
Marjut Peiponen