Kundtjänstmedarbetare deltid

Kundtjänstmedarbetare deltid

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Arlas mejeriverksamhet har i Stockholm en lång historia som började redan på 1880-talet. Idag är Stockholm mejeri Sveriges största räknat till antalet medarbetare. Här arbetar omkring 650 medarbetare med att tillverka och distribuera färska mejeriprodukter. Arlas 11 200 ägare finns i sju länder: Sverige, Danmark, Storbritannien, Tyskland, Belgien, Luxemburg och Nederländerna (de fyra senare ingår i Arlas geografiska område ”Centraleuropa”). Alla ägare har varsin röst i den kooperativa demokratin. I Sverige finns det cirka 2 700 ägare.

Nu söker vi dig, serviceinriktade person, som letar efter det perfekta jobbet vid sidan av dina studier, eller annan huvudsaklig sysselsättning. I rollen som kundtjänstmedarbetare hos Arla Foods AB kommer du att ta emot samtal från såväl privatkunder som Arlas företagskunder från dagligvaruhandeln. Du kommer att få bemöta många olika typer av frågeställningar som du antingen kommer att kunna besvara direkt, eller som kräver vidare efterforskning. Det kan exempelvis handla om reklamationer eller problem med leveranser. Detta kräver att du har en god problemlösningsförmåga och hög servicenivå. Du kommer att sitta på Arlas kontor i Solna.

Du kommer att bli schemalagd enligt överenskommelse måndag - söndag klockan 7.00 -17.00.
Start: så snart som möjligt
Uppdraget kommer att löpa tillsvidare.

Din profil
Till den här tjänsten söker vi dig som i dagsläget är studerande och har minst ett och ett halvt år kvar av dina studier. Alternativt har du en annan huvudsaklig sysselsättning, såsom eget företag eller deltidsanställning. Du har god datavana och lätt för att sätta dig in i nya system. God svenska i tal och skrift är en förutsättning för att klara arbetsuppgifterna.

Det är förstås mycket meriterande om du har jobbat med liknande arbetsuppgifter tidigare.

Personliga egenskaper vi eftersöker är att man har en positiv inställning, kan ta egna initiativ, är driven, samt tycker att det är motiverande att lösa problem.

Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!


Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus

Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn

Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 april 2020
  • Ansök senast: 17 april 2020

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Fleminggatan 7
Stockholm, 10425

Liknande jobb


19 april 2024

18 april 2024

18 april 2024