OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta på en av Sveriges bästa arbetsplatser inom outsourcad kundservice? Är du en effektiv problemlösare som brinner för kundservice? Vill du dessutom vara en del av ett framgångsrikt gäng som värnar om kvalitet, teamkänsla och arbetsglädje?
Då har vi jobbet för dig!
Releasy söker fler engagerade kundtjänstmedarbetare till uppdrag mot Telia.
Du behöver ingen tidigare erfarenhet - om du har viljan ger vi dig utbildningen och coachningen du behöver för att utvecklas och lyckas!
Våra förmåner
- Frukost
- Frukt
- Massage under arbetstid
- Rabatterat pris hos Fitness 24/7
- Rabatterat pris hos frisör och barberare
- Rabatterat lunchhäfte hos Astern
- Kollektivavtal
- Friskvårdsbidrag
- Terminalglasögon
- Privat vård via vår företagshälsovård Feelgood
- Möjlighet att klättra i vår karriärtrappa med ytterligare förmåner
- Mängder med utvecklingsmöjligheter!
Snabbfakta
Roll: Kundtjänstmedarbetare
Stad: Borås
Omfattning: Heltid 100%
Lön: Enligt kollektivavtal.
Arbetstider: Rollen innebär oregelbundna arbetstider med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger.
Startdatum: 2022-05-27
Övrigt: Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.
Om rollen & arbetsuppgifter
Som Kundtjänstmedarbetare kommer du få chansen att vara ansiktet utåt för företaget och dagligen hjälpa Telias kunder med deras ärenden. Kundärenden hanteras via telefon, chatt och mejl.
Du kommer hantera supportärenden kopplat till Telias produkter och tjänster. Det kan exempelvis handla om att felsöka en kunds bredband via fiber - eller kopparnätet som inte fungerar som det ska, felsöka en TV-tjänst eller att felsöka ett mobilabonnemang. Du finns också som stöd för guidning av att komma igång med Telias tjänster, det kan till exempel handla om att komma igång med bredbandets router, en ny hemtelefon eller TV-boxen. Du kommer också stötta med information kring pågående felanmälningar, förklara driftstörningar och felsöka bredbandstelefoni. Utföra merförsäljning efter behovsanalys och informera om nya produkter.
Generella krav
- Har fyllt 18 år
- Har en godkänd gymnasieutbildning
- Kan tala svenska och engelska flytande
- Har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift
Är du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag!
Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. Ansök via vår hemsida: https://karriar.releasy.se/
Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt fullständiga personnummer.
Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryterare Adam Gyllin på adam.gyllin@releasy.se
Om oss
Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet.
Se gärna på vår film för att få en liten inblick i hur vi har det! https://youtu.be/igsxhXDrYxI
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Björk
jessica.luppert-tell@releasy.se
Lisa Löfström
0707950974
gabriel.henriks@releasy.se
simon.larsson@releasy.se
Christoffer Andersson
0704447325
Erika Sahlén
0771-350900
Petter Paulsson
Sebastian Andersson
Josefin Danielsson
0771-350 900