OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en kundtjänstmedarbetare till vår kund i Luleå med start så snart som möjligt. Kunden är ett företag som arbetar med hjälpmedel inom vård och omsorg med internationella kunder och samarbeten. I detta uppdrag kommer du arbeta med kundtjänst, orderläggning reklamationer, Q&A med huvudfokus mot exportfrågor gentemot företagets kunder och återförsäljare. Arbetet kommer ske muntligt och skriftligt på både svenska och engelska.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
• Kundtjänstarbete med huvudfokus mot kundtjänst, orderläggning, reklamationer, Q&A
• Huvudfokus i arbetet är gentemot export och exportrelaterade frågor
• Ansiktet utåt mot kunder i såväl tal som skrift
• Kommunikation på svenska och engelska
• Synkroniserar frågor och arbetsgång med företagets olika avdelningar och anställda
• Arbetsgång och dokumentation i affärssystem
Arbetstider
Heltid, måndag - fredag, kontorstider
Uppdraget är ett vikariat och startar så snart som möjligt och är planerat att pågå till 2022-04.
Kvalifikationer
• Erfarenhet av tidigare kundtjänst arbete. Goda kunskaper och förståelse för processer inom orderläggning, reklamationer, Q&A, etc.
• Meriterande med att arbeta internationellt
Mycket goda kunskaper och förmåga att uttrycka sig i engelska och svenska, gärna annat språk. Både i tal och skrift.
• Mycket god datorvana
• Kunskap i Office
• Meriterande med tidigare erfarenhet i affärssystem, gärna Axapta eller SAP.
Vi söker någon som har lätt för samarbeten och kommunicerar väl med såväl kunder som kollegor. Du lägger stor vikt vid att ständigt ge god service och bygga goda relationer med människorna runtom dig. Flexibilitet, effektivitet och organiserad är några egenskaper du karaktäriseras av. Du trivs med administrativa arbetsuppgifter och har en fallenhet för affärssystem och snarlika program, såsom Axapta, SAP samt Office-paketet.
Ansökan
2021-03-08, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044