OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Cardif Nordic AB har varit verksamma på den Nordiska marknaden sedan 2000.Huvudkontoret finns i Göteborg och driver företagets samtliga administrations- och marknadsföringsfunktioner.Försäljningskontor finns i Stockholm, Oslo och Köpenhamn.Inom den nordiska verksamheten arbetar i dag 65 personer, personalstyrkan växer kontinuerligt för att kunna tillgodose våra samarbetspartners behov. Som medarbetare på kundtjänst ingår du i ett team som arbetar med sedvanliga uppgifter som förekommer på en kundtjänst.Du administrerar våra försäkringar och har mycket kontakt med såväl försäkringstagare som samarbetspartners.Du är van att bemöta kunder via telefon och har erfarenhet från försäkringsbranschen eller som mäklarassistent.Har du IFU-diplom med inriktning på livförsäkring är det en fördel.Det underlättar om du behärskar engelska i både tal och skrift.Du har även datorvana och kunskap i Word och Excel. Som person är du en ödmjuk lagspelare som trivs i högt tempo.Du är serviceminded, tar initiativ, och förstår vikten av att bemöta kunder på ett professionellt sätt.Du skall även se vad som behöver göras och självständigt ta tag i uppgifterna.Ansökan skall vara oss tillhanda senast 20 februari 2008. Tjänsten är ett föräldravikariat med start omgående t.o.m 2009-05-31